ventimann 6 Skrevet 29. December, 2023 Jeg har overvejet at besøge hende her Annita https://annoncelight.dk/showad/362698 Er der nogen der har været der og kender til om hun er god om foto passer bare nogetlunde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 29. December, 2023 (edited) Nej men HUSK NU: NAVN og BYNAVN i overskriften, Tak! (Dette er ved ALLE overskrifter) "Nogle er har erfaring". Undskyld. Men det siger intet om hvad du efterspørger og vi gider ikke klikke på hver post for at læse det Redigeret 29. December, 2023 af ppd 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Only_by_Night 241 Skrevet 29. December, 2023 Ja, jeg har erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 119 Skrevet 29. December, 2023 Er det så noget du vil fortælle om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Only_by_Night 241 Skrevet 29. December, 2023 Stodder1 skrev, for 56 minutter siden: Er det så noget du vil fortælle om? Ja, hvilke erfaringer vil du gerne høre om? Altså, har ikke nogen erfaring med hende Annita, svarede bare generelt på OP's titel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ventimann 6 Skrevet 29. December, 2023 ppd skrev, for 3 timer siden: Nej men HUSK NU: NAVN og BYNAVN i overskriften, Tak! (Dette er ved ALLE overskrifter) "Nogle er har erfaring". Undskyld. Men det siger intet om hvad du efterspørger og vi gider ikke klikke på hver post for at læse det Undskyld jeg vil gerne rette det, men det kan jeg ikke lige finde ud af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 29. December, 2023 ventimann skrev, for 7 timer siden: Undskyld jeg vil gerne rette det, men det kan jeg ikke lige finde ud af Helt i orden . Det er fordi tråden "låses" efter XX minutter og derefter kan forfatteren ikke rette sin tråd, så skal der vidst en moderator ind over ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg