Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal en tur til Vejle, og søger derfor et sted med noget ekstra. Jeg er ikke så kendt i byen, men det ser ud til der er en Føtex, hvor man kan parkere i to timer. På maps har jeg fundet nogle muligheder: Amata, Darawadee, Rosa, Kayly, Duang Dao, Naphat, Malissa.

Hvad kan anbefales, når jeg gerne vil have hj eller bj uden? Jeg kan godt finde gode anbefalinger, men vil gerne vide, hvor de ligger i byen, så jeg kan planlægge på forhånd, for jeg har ikke så meget tid i byen. Evt. pb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 1 time siden:

Jeg skal en tur til Vejle, og søger derfor et sted med noget ekstra. Jeg er ikke så kendt i byen, men det ser ud til der er en Føtex, hvor man kan parkere i to timer. På maps har jeg fundet nogle muligheder: Amata, Darawadee, Rosa, Kayly, Duang Dao, Naphat, Malissa.

Hvad kan anbefales, når jeg gerne vil have hj eller bj uden? Jeg kan godt finde gode anbefalinger, men vil gerne vide, hvor de ligger i byen, så jeg kan planlægge på forhånd, for jeg har ikke så meget tid i byen. Evt. pb.

Amata er heldt vildt godt

Fik b2b nøgen dejlig massage dog ikke den bedste jeg har prøvet. Og bj uden mens jeg rørte ved lækre bryster og en dejlig stram mis.

Husker ikke navnet på hende hun var ung og smuk.

Og hun spurgte why no sex :-)

kan stærkt anbefales

Redigeret af benny49

Del dette indlæg

Link til indlæg
benny49 skrev, for 5 minutter siden:

Amata er heldt vildt godt

Fik b2b nøgen dejlig massage dog ikke den bedste jeg har prøvet. Og bj uden mens jeg rørte ved lækre bryster og en dejlig stram mis.

Husker ikke navnet på hende hun var ung og smuk.

Og hun spurgte why no sex :-)

kan stærkt anbefales

Det var dette sted 

https://annoncelight.dk/showad/348365

Og hun hed vistnok Milk er du gal hun var fræk..

Nogen der har været der?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...