Hop til indhold
max_xnxx2020

Gangbang I sommerhus eller på hotel?

Recommended Posts

max_xnxx2020 skrev, den 30.12.2023 at 09:32:

Hejsa folkensB)

Og godt nytår :D

Jeg var blot nysgerrig på om folk var interesseret I at man gik sammen nogle mænd og så leje enten et sommerhus eller et hotel værelse hvor man så havde arrangeret med 1  eller 2 piger om de kom forbi i hvor lang tid man nu har lejet stedet og så må vi mænd bruge dem så meget vi vil

Håber jeg skriver det rigtige sted

Jeg arrangerede engang et GB i mit sommerhus på Djursland sammen med to kvinder, selve GB gik over alt forventning. Men som husejer var jeg noget (meget) træt af folks manglende respekt for andres ting, selv om jeg havde anvist en P Plads hvor der var 150 meter at gå, var der hjernedøde fjolser der smed deres biler i naboernes indkørsler, kørte rabatten op, bakkede ind i en nabo's skraldespandsstativ.

Det er altså en showstopper når man skal ind og spørge om hvem der har en rød Mersedes med nummer XXXXXX fordi naboen står rødglødende uden for døren.

Det jeg vil sige, overvej nøje hvor det hele praktisk skal gennemføres og indtænk at nogle har glemt hjernen der hjemme. 

God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...