Ridefyr 104 Skrevet 30. December, 2023 https://annoncelight.dk/showad/390313 Er der nogen, der har haft held med at kontakte hende her, eller måske haft hende på besøg ? Umiddelbart et spændende koncept de kører med, men hvad med troværdighed og kvalitet i ydelser - ikke mindst rengøringen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 30. December, 2023 Ridefyr skrev, for 6 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/390313 Er der nogen, der har haft held med at kontakte hende her, eller måske haft hende på besøg ? Umiddelbart et spændende koncept de kører med, men hvad med troværdighed og kvalitet i ydelser - ikke mindst rengøringen ? ? Den frække rengørings assistent Jylland ------------------------------------------ Mon ikke det vil være hjælpsomt for begge parter, hvis annoncøren beskriver det lidt mere specifik hvor hun er tilgængelig i Jylland? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 30. December, 2023 Rejsenetværk skrev, for 19 minutter siden: ? Den frække rengørings assistent Jylland ------------------------------------------ Mon ikke det vil være hjælpsomt for begge parter, hvis annoncøren beskriver det lidt mere specifik hvor hun er tilgængelig i Jylland? Venlig hilsen Rejsenetværk Det er ikke ualmindeligt at der menes hele Jylland. Så er det bare at blive enige om transportudgifterne. KF. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 30. December, 2023 Kan man stadig trække rengøringshjælp fra i håndværker fradrag? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2409 Skrevet 30. December, 2023 (edited) Randersmand skrev, for 23 minutter siden: Kan man stadig trække rengøringshjælp fra i håndværker fradrag? Ja, du kan for 2023 få 6.600 kr. https://skat.dk/borger/fradrag/servicefradrag/servicefradrag Og fradraget stiger med 5.000 kr i 2024 til 11.900 kr, så er der til en ekstra hovedrengøring Redigeret 30. December, 2023 af lille_peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 30. December, 2023 lille_peter skrev, for 1 minut siden: Ja, du kan for 2023 https://skat.dk/borger/fradrag/servicefradrag/servicefradrag Og fradraget stiger med 5000 kr i 2024, så er der til en ekstra hovedrengøring Sådan. Så mangler vi bare at der skrives en faktura med cvr nr. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DDR Skrevet 30. December, 2023 lille_peter skrev, 1 time siden: så er der til en ekstra hovedrengøring af både det ene og andet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 29 Skrevet 19. Juni Nogen der har prøvet om hun kan sit kram? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hotman1970 57 Skrevet 23. Juni Jeg har haft besøg af kvinden. Hun er dansk og smuk. Hendes rengøring ved jeg intet om, men hendes krop er skøn og hun er dejlig stram dernede. Ingen regning og cvr nr. desværre. Hun får min anbefaling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 42 Skrevet 23. Juni Hotman1970 skrev, for 1 time siden: Jeg har haft besøg af kvinden. Hun er dansk og smuk. Hendes rengøring ved jeg intet om, men hendes krop er skøn og hun er dejlig stram dernede. Ingen regning og cvr nr. desværre. Hun får min anbefaling Hvor i Jylland bor du? Eller kører hun mon i hele Jylland??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juli Hmmm, hun er nu ikke så god til at svare på sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hotman1970 57 Skrevet 9. Juli Har en aftale med hende i morgen. Hun kører i Midt- og Østjylland området. Jeg skal bede hende svare, men hun er ikke professionel GP, mere amatør pige, lige som jeg kan lide det. Det gør man skal væbne sig med tålmodighed, ligesom f.eks. Vixenida. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juli Hotman1970 skrev, for 34 minutter siden: Har en aftale med hende i morgen. Hun kører i Midt- og Østjylland området. Jeg skal bede hende svare, men hun er ikke professionel GP, mere amatør pige, lige som jeg kan lide det. Det gør man skal væbne sig med tålmodighed, ligesom f.eks. Vixenida. Tak, skal du have Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 31. Juli Fik du kontakt @postmand ? jeg har også forsøgt længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orladrengen 54 Skrevet 24. September Er der nogen af jer der ved, om hendes bryster er naturlige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg