StayHydrated 2 Skrevet 31. December, 2023 Hej Nogen der kan hjælpe mig på en pige - Hun er ung, petite, solbrun, hendes smil er ret unikt fordi hun har lidt store fortænder. Hendes profil har virkelig mange gode billeder, nogle med skolepige uniform og nogle, hvor hun har kaninører på. Jeg mener, hun er fra ungarn, men ikke helt sikker. Hun var i Aarhus indtil d. 30. november i år. Hun er virkelig velanmeldt, kan jeg huske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 31. December, 2023 Tænker er godt bud kunne være Melinda. Er ikke sikke på hvor hun er fra. Men søg herinde der er rigtig meget omkring hende. godt nytår til alle og forhåbentlig et rigtig godt kneppeår forude. Giv den gas vi er her kun denne ene gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 223 Skrevet 31. December, 2023 (edited) Det er 100% Melinda fra Ungarn. Hun skal nok komme retur til DK i januar så det er bare at holde øje med AL. Jeg har besøgt hende nogle gange og er altid tilfreds men hendes service. Hun er en af dem som bruger sine egne billeder og det er hende du skriver med når du laver aftalen Redigeret 31. December, 2023 af HansenDanmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 31. December, 2023 Jeg vil også sige det er Melinda, du har i tankerne. Hun er ikke pt aktiv, men her er et link til hendes annonce, så kan du holde lidt øje med hvornår hun vender tilbage https://annoncelight.dk/showad/352519 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 31. December, 2023 Ja, det er 100% Melinda. Rigtig fræk lille Ungarsk kvinde, som virkelig fræk. Jeg besøgte hende hvor jeg tilkøbte anal og megafransk, og hun gør det helt uden forbehold. Hun opfyldte også min fantasi med hende i uniform. Det billede af hende i en lille nederdel og rottehaler, har jeg stadigvæk på nethinden . Du vil ikke fortryde et besøg hos hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StayHydrated 2 Skrevet 2. Januar Mange tak for feedback Det er hende i alle nævner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 223 Skrevet 20. Januar (edited) Og nu er hun tilbage @StayHydrated Denne gang i Outrup men mon ikke hun laver en lille turné som vanligt Redigeret 20. Januar af HansenDanmark 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 20. Januar HansenDanmark skrev, for 43 minutter siden: Og nu er hun tilbage @StayHydrated Denne gang i Outrup men mon ikke hun laver en lille turné som vanligt Øjeblikket vi alle har ventet på .. Jeg glæder mig til, at hun kommer forbi Aarhus ellers smutter jeg bare til Outrup. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg