Hop til indhold

Recommended Posts

Hej efter et par mislykkede besøg håber jeg på at få nogle tips til thai piger/kvinder i jylland som yder rigtig GFE oplevelser med rigtige kys ikke bare små tantekys. Alder og udseende er ikke det vigtigste blot man får for gfe med dybe kys og kram og gerne afslutning i mund. Håber der er et par brødre herinde der vil hjælpe. Kommer normalt i det midtjyske og Vejle,men kører gerne i hele Jylland for en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, 1 time siden:

Hej efter et par mislykkede besøg håber jeg på at få nogle tips til thai piger/kvinder i jylland som yder rigtig GFE oplevelser med rigtige kys ikke bare små tantekys. 

Der er virkelig ikke noget så træls som at betale for GFE og så ikke få rigtige kys.....  total snyd at kalde det kærestesex. 

Har desværre ikke kontakter i det jydske til ay hjælpe dig, men stort held og lykke herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 9 timer siden:

Hej efter et par mislykkede besøg håber jeg på at få nogle tips til thai piger/kvinder i jylland som yder rigtig GFE oplevelser med rigtige kys ikke bare små tantekys. Alder og udseende er ikke det vigtigste blot man får for gfe med dybe kys og kram og gerne afslutning i mund. Håber der er et par brødre herinde der vil hjælpe. Kommer normalt i det midtjyske og Vejle,men kører gerne i hele Jylland for en god oplevelse.

Helt sikkert Jeje fra vejle kan overtales til det.. hun skriver også tungekys i annoncen

https://annoncelight.dk/showad/348365

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...