iznogood 179 Skrevet 2. Januar https://annoncelight.dk/showad/390611 synes det lyder og ser attraktivt ud. jeg har været i dialog med dem og de lyder meget seriøse. foregår på stort hotel nær søerne / vesterport st. I kbh. jeg har ihvertfald tilmeldt mig. Håber der kommer flere til. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 2. Januar iznogood skrev, 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/390611 synes det lyder og ser attraktivt ud. jeg har været i dialog med dem og de lyder meget seriøse. foregår på stort hotel nær søerne / vesterport st. I kbh. jeg har ihvertfald tilmeldt mig. Håber der kommer flere til. Ser frem til anmeldelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 2. Januar iznogood skrev, for 3 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/390611 synes det lyder og ser attraktivt ud. jeg har været i dialog med dem og de lyder meget seriøse. foregår på stort hotel nær søerne / vesterport st. I kbh. jeg har ihvertfald tilmeldt mig. Håber der kommer flere til. Håber ikke du har betalt noget forud....med en Snapchat som kontakt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 2. Januar Husk at tjekke om hun er på en af de mange OnlyFans-kloner... Der er en del, der er begyndt at klage over, at de pludseligt er med i film selvom de ikke har godkendt det - og der står i annoncen af man skal acceptere at hendes ven skyder det på film.... Så vær nu lige på den sikre side, drenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 2. Januar Tænker også til være med den dag , ja det med at blive filme er ok for mig med kun uden ansigt på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iznogood 179 Skrevet 2. Januar Har følgelig ikke betalt noget forud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 2. Januar Jeg har også været i kontakt, men synes ikke det virkede seriøst. Men håber bestemt jeg tager fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 3. Januar Emptyman skrev, for 18 timer siden: Jeg har også været i kontakt, men synes ikke det virkede seriøst. Men håber bestemt jeg tager fejl. Blot en fornemmelse eller noget specifikt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iznogood 179 Skrevet 3. Januar Har modtaget yderligere detaljer og bekræftende billeder idag. virker seriøse. Men lad og se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 6. Januar hrolandj skrev, den 3/1/2024 at 15:04: Blot en fornemmelse eller noget specifikt? Noget specifikt ja, men ud fra andre står det klart, at annoncen er helt reel, så bedst at lade det ligge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gotaroom3 18 Skrevet 6. Januar Jeg fik en besked om aflysning 45 min før eventet desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iznogood 179 Skrevet 7. Januar Gotaroom3 skrev, den 6.1.2024 at 16:31: Jeg fik en besked om aflysning 45 min før eventet desværre Hvorfor lyve? fik du kolde fødder? ville du ikke betale? kun 5 ud sf 10 tilmeldte dukkede op. Tyndt og synd for kvinden. heldigvis havde vi andre en helt fantastisk eftermiddag med en utrolig smuk og yderst fræk ung kvinde der virkelig nød det. jeg skal love for hun kunne tage imod i alle 3 huller og på samme tid. Fantastisk. faktisk det fedeste arrangement jeg har været til i mange år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gotaroom3 18 Skrevet 7. Januar iznogood skrev, for 21 minutter siden: Hvorfor lyve? fik du kolde fødder? ville du ikke betale? kun 5 ud sf 10 tilmeldte dukkede op. Tyndt og synd for kvinden. heldigvis havde vi andre en helt fantastisk eftermiddag med en utrolig smuk og yderst fræk ung kvinde der virkelig nød det. jeg skal love for hun kunne tage imod i alle 3 huller og på samme tid. Fantastisk. faktisk det fedeste arrangement jeg har været til i mange år. Lyver aldeles ikke! Jeg fik en besked på snap om hun måtte aflyse pga vejret og prompte blokering efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gotaroom3 18 Skrevet 7. Januar Sad i bilen på vej til kbh og ærgerede mig. Kan være jeg blev fravalgt men lyver ikke!. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johansen 12 Skrevet 7. Januar iznogood skrev, for 1 time siden: Hvorfor lyve? fik du kolde fødder? ville du ikke betale? kun 5 ud sf 10 tilmeldte dukkede op. Tyndt og synd for kvinden. heldigvis havde vi andre en helt fantastisk eftermiddag med en utrolig smuk og yderst fræk ung kvinde der virkelig nød det. jeg skal love for hun kunne tage imod i alle 3 huller og på samme tid. Fantastisk. faktisk det fedeste arrangement jeg har været til i mange år. Du antager ting om gotaroom som sandsynligvis er forkerte. Sagen er den, at jeg også fik besked om at hendes gangbang var aflyst. Jeg fik besked allerede 2 dage inden, begrundet i sygdom. Så hun har sandsynligvis frasorteret folk med en løgn. Derfor tænker jeg også det er begrænset hvor ondt man skal have af hende. Men godt I havde en god oplevelse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mister jb 0 Skrevet 7. Januar du nåede længre end mig. jeg fik at vide at hun havde fået covid. Men det var allerede torsdag aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 8. Januar mister jb skrev, for 13 timer siden: du nåede længre end mig. jeg fik at vide at hun havde fået covid. Men det var allerede torsdag aften Så er spørgsmålet, måske hvem der lyver? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gotaroom3 18 Skrevet 8. Januar lingo skrev, for 2 timer siden: Så er spørgsmålet, måske hvem der lyver? Eller om nogen lyver? iznogood kan sagtens have været til en begivenhed som nogle af os andre blev frasorteret fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 8. Januar Gotaroom3 skrev, for 52 minutter siden: Eller om nogen lyver? iznogood kan sagtens have været til en begivenhed som nogle af os andre blev frasorteret fra Ja det er helt korrekt. Så kommer der måske,lidt fra andre der deltog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg