Fifty+ 150 Skrevet 2. Januar (edited) Efter et utilfredsstillende besøg hos 'Superthai' besluttede jeg mig for at besøge Ipip hos Top Thai i Søborg. Har besøgt hende en del gange, og jeg har altid fået fuld valuta. Hun er som regel på klinikken efter kl 14:00 . o O (gratis service info) Bestilte hurtigt og nemt 60 minutter med jacuzzi. Efter modtagelsen gik hun kortvarigt ud, for så at komme tilbage med 2 øl. "Jeg har altså lyst til en. Vil du også have en?" sagde hun smilende, med hovedet let på skrå, et glimt i øjnene og kun et håndklæde om livet. Det er "probably the best beer" jeg har fået i et stykke tid. Vi hoppede i jacuzzi'en, hyggede, varmede op og drak lidt øl ind i mellem. Fortsatte på briksen og det er til UG med kryds og voldsom slange. At se hende i omvendt cowgirl... Først kun spidsen, så hele hovedet og så langsomt tage den helt dybt, for så at sætte tempo'et op og ned, som hun gerne vil have det... Wauu. Bare Wauu. Selve akten vil jeg ikke beskrive nærmere af hensyn til hende og stedet. De 60 minutter gik. Ingen stress og jag. Hun er en knag! Redigeret 2. Januar af Fifty+ 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 2. Januar Fifty+ skrev, for 22 minutter siden: At se hende i omvendt cowgirl... Først kun spidsen, så hele hovedet og så langsomt tage den helt dybt, for så at sætte tempo'et op og ned, som hun gerne vil have det... Wauu. Bare Wauu. Jeg er vild med din diskretion efter ovenstående beskrivelse. Altså den om at du ikke vil beskrive selve akten af hensyn til hende og stedet…. 2 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fifty+ 150 Skrevet 2. Januar Jogge skrev, for 2 minutter siden: Jeg er vild med din diskretion efter ovenstående beskrivelse. Altså den om at du ikke vil beskrive selve akten af hensyn til hende og stedet…. Ha Ha Ha.. Ja, det kan jeg godt se nu. Skulle måske have skrevet "resten af af akten", for det var den del, som kommentaren hentydede til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bgo 101 Skrevet 2. Januar (edited) Fifty+ skrev, for 32 minutter siden: Fifty+ skrev, for 32 minutter siden: Var det Ipip du var sammen med Redigeret 2. Januar af Bgo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Big_man Skrevet 2. Januar Fifty+ skrev, for 53 minutter siden: Efter et utilfredsstillende besøg hos 'Superthai' besluttede jeg mig for at besøge Ipip hos Top Thai i Søborg. Har besøgt hende en del gange, og jeg har altid fået fuld valuta. Hun er som regel på klinikken efter kl 14:00 . o O (gratis service info) Bestilte hurtigt og nemt 60 minutter med jacuzzi. Efter modtagelsen gik hun kortvarigt ud, for så at komme tilbage med 2 øl. "Jeg har altså lyst til en. Vil du også have en?" sagde hun smilende, med hovedet let på skrå, et glimt i øjnene og kun et håndklæde om livet. Det er "probably the best beer" jeg har fået i et stykke tid. Vi hoppede i jacuzzi'en, hyggede, varmede op og drak lidt øl ind i mellem. Fortsatte på briksen og det er til UG med kryds og voldsom slange. At se hende i omvendt cowgirl... Først kun spidsen, så hele hovedet og så langsomt tage den helt dybt, for så at sætte tempo'et op og ned, som hun gerne vil have det... Wauu. Bare Wauu. Selve akten vil jeg ikke beskrive nærmere af hensyn til hende og stedet. De 60 minutter gik. Ingen stress og jag. Hun er en knag! UG? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fifty+ 150 Skrevet 2. Januar Bgo skrev, for 38 minutter siden: Jeps, som skrevet står Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2154 Skrevet 2. Januar Big_man skrev, for 19 minutter siden: UG? Gammel karakter skala 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2154 Skrevet 2. Januar Fifty+ skrev, 1 time siden: Ipip Er hun på et af deres billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fifty+ 150 Skrevet 3. Januar dhnmdst skrev, for 1 time siden: Er hun på et af deres billeder? Nope, ikke dem der er i øjeblikket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 3. Januar Godt at høre at stedet stadig holder… synes ellers der havde været nogle knap så positive anmeldelser. Ved at være længe siden jeg selv har været der… måske man snart skulle kigge forbi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fifty+ 150 Skrevet 3. Januar Kubrick skrev, for 6 timer siden: Godt at høre at stedet stadig holder… synes ellers der havde været nogle knap så positive anmeldelser. Ved at være længe siden jeg selv har været der… måske man snart skulle kigge forbi. Helt enig ang kvaliteten hos Top Thai Søborg. Derfor har jeg foretrukket lpip, når jeg har besøgt dem. Har desværre også set en vigende kvalitet, på stedet, det sidste års tid. Alt for meget fokus på: "Baby two women?", "She really good for xyz.." hvor det så viser sig at xyz enten ikke er ledig, selvom det blev bekræftet på sms, eller xyz ikke er indforstået med aftalen ved ankomst. Det har aldrig været tilfældet med Ipip. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
top10 13 Skrevet 3. Januar Det må være noget tid siden har ikke set hende der længe var der den 10 og der havde hun ikke været der noget tid hvis ipip ikke er der ser det sort ud for top thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fifty+ 150 Skrevet 4. Januar top10 skrev, den 3.1.2024 at 17:39: Det må være noget tid siden har ikke set hende der længe var der den 10 og der havde hun ikke været der noget tid hvis ipip ikke er der ser det sort ud for top thai Service info: Ipip stadig er hos Top Thai Søborg. Tid booket. I morgen bliver er god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ja da Skrevet 5. Januar Fifty+ skrev, for 17 timer siden: Service info: Ipip stadig er hos Top Thai Søborg. Tid booket. I morgen bliver er god dag fedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 263 Skrevet 7. Januar Fifty+ skrev, den 4.1.2024 at 19:20: Service info: Ipip stadig er hos Top Thai Søborg. Tid booket. I morgen bliver er god dag Var det så iPip du mødte ? Jeg har fået at vide hun var på ferie ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fifty+ 150 Skrevet 9. Januar Happy69luke skrev, den 7.1.2024 at 12:18: Var det så iPip du mødte ? Jeg har fået at vide hun var på ferie ? Jeg var desværre nød til at aflyse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg