Gangbang 635 Skrevet 3. Januar Randers mandag 8. Jan fra kl 10,00 til 11,30 Liderlig nymfe fræk lækker tøs er tilbage. Hun er midt 30erne, søger en masse frække mænd til cremepie. Elsker sperm, jo mere, jo bedre. Knep mig i alle huller og eller flere i fissen, mundknep/gag, spyt på mig, sprøjt på mig, kom i min mund, kom i mit ansigt Gør hvad du vil med mig. “Næsten” Krav fra tøsen er der er kondom på ved anal og man skifter kondom hvis man skifter hul. Ønsker du slikke mig ren, må du gerne det. Næsten alt er tilladt - dog ikke fisting Hun tilbyder sex uden kondom men det selvfølgeligt tilladt at bruge kondom hvis man ønsker det Pris pr. deltager 1300kr Der er mulighed for bad (vær gerne trimmet forneden) Der er øl/vand Så kom frisk gutter og tilmeld jer dette gangbang så i får en god oplevelse og tøsen får en masse sperm fantasier opfyldt/udfyldt Tilmeldning på følgende mail [email protected] DISKRETION: forventes fra alle sider Og husk nu at undersøg om i kan den dag inden i tilmelder jer Afbud senest 24 timer før. Vi forbeholder os retten til aflyse ved for få tilmeldte. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 3. Januar Trist det er så langt væk . Håber hun måske kommer til Fyn en dag så jeg sgu frisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deepthroat fan 17 Skrevet 5. Januar (edited) Jeg deltager gerne. Jeg har lige to spørgsmål. Er det et max antal deltagerer? Jeg vil jo nødigt stå for meget i kø. Kan hun deepthroat'e? Redigeret 5. Januar af Deepthroat fan Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbangtøsen 30 Skrevet 8. Januar Tusind tak for virkelig dejlig oplevelse. Kom snart igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg