ButterflyMan 831 Skrevet 5. Januar Er der nogen der har været hos denne Alana? Hun virker ret fit. https://nympho.dk/n11435/3749/alana/ Hvis jeg søger på Alana dukker der kun en ladyboy op /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 458 Skrevet 9. Marts Har du taget chancen og besøgt hende? Kan du sige hvordan det var? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 458 Skrevet 9. Marts Ok, det ser ud som det en en kvinde der er værd at besøge. Hun har skiftet navn fra Nereida og har fået en meget god anmeldelse for et halvt år siden fra en af de kendte her inde. Så du kan godt besøge hende. Og fortælle om din oplevelse bagefter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 9. Marts Rushton skrev, for 45 minutter siden: Ok, det ser ud som det en en kvinde der er værd at besøge. Hun har skiftet navn fra Nereida og har fået en meget god anmeldelse for et halvt år siden fra en af de kendte her inde. Så du kan godt besøge hende. Og fortælle om din oplevelse bagefter. Jeg genbesøger Alana i dag. Vender tilbage med nyt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 9. Marts Det var et fantastisk gensyn med Nereida her sidst på lørdag eftermiddag - i en hyggelig lejlighed nær Trianglen på Østerbro i København. Nereida (et navn hun vender tilbage til i stedet for Alana) er meget pirrende - fysisk som intellektuelt. En virkelig spændende, slank og spinkel kvinde, som jeg nyder at krydse erotiske grænser med. Hed sex, tilsat en god dosis bdsm. Book. Og ring til hende på dagen, når du er nær hendes præcise adresse på Østerbro (opgives umiddelbart før daten), og du bliver ledt frem til et rart sted i en ældre etageejendom. Nereida kommer sandsynligvis tilbage i april, og pt er hun her indtil på mandag den 11. Marts., 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovemusclegirls 29 Skrevet 12. Marts Signor Cuoco skrev, den 9.3.2024 at 22:56: Det var et fantastisk gensyn med Nereida her sidst på lørdag eftermiddag - i en hyggelig lejlighed nær Trianglen på Østerbro i København. Nereida (et navn hun vender tilbage til i stedet for Alana) er meget pirrende - fysisk som intellektuelt. En virkelig spændende, slank og spinkel kvinde, som jeg nyder at krydse erotiske grænser med. Hed sex, tilsat en god dosis bdsm. Book. Og ring til hende på dagen, når du er nær hendes præcise adresse på Østerbro (opgives umiddelbart før daten), og du bliver ledt frem til et rart sted i en ældre etageejendom. Nereida kommer sandsynligvis tilbage i april, og pt er hun her indtil på mandag den 11. Marts., Jeg har flere gange kigget på hende. Hun ser slank og spinkel ud, men hendes arme ser på nogle af billederne ret veltrænet ud. Er de det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg