Bobbe 264 Skrevet 6. Januar, 2024 https://annoncelight.dk/showad/274639 Besøgte Katrin i Esbjerg en dejlig kold fredag aften i Januar. Huset ligger ud til en stor vej men alligevel meget diskret. Der skiltes ikke med hvad der laves i huset ligesom Katrin er meget påpasselig med naboerne. Huset er skinnende rent både værelset og badeværelset er super komfortabelt. Bestilte 45 min med kys og blid dominans og hvilke 45 min. Katrin er i mine øjne fantastisk smuk og fræk og med en vanvittig dejlig krop. Besøget levede i den fra op til forventningerne og ser er 100% chance for gentagelse. Katrin er meget nem at snakke med og selv da vi var færdige og jeg var på vej ud af døren blev der snavet i bund. Havde jeg haft tid og penge med havde jeg bedt om en runde mere Super oplevelse 10/10 i alle aspekter og en kæmpe anbefaling herfra. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michaelangelo 5 Skrevet 6. Januar, 2024 Wow! Vilken vacker kvinna! Låter som att ni hade en fin stund tillsammans. Tack for anmeldelsen! Tyvärr alldeles för långt bort för mig dock. /MA 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
brass23 18 Skrevet 8. Januar, 2024 Hvor gammel er hun...sådan ca...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 264 Skrevet 8. Januar, 2024 Tænker den alder hun angiver passer meget godt, først - midt i 30erne. Hun er altså virkelig dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 9. Januar, 2024 Er det centralt i Esbjerg denne gang ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel15 274 Skrevet 10. Januar, 2024 Bobbe skrev, den 8/1/2024 at 22:01: Tænker den alder hun angiver passer meget godt, først - midt i 30erne. Hun er altså virkelig dejlig Hej Bobbe, Lyder som en virkelig skøn kvinde. Kan du uddybe, hvilken form for blid dominans du fik ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 264 Skrevet 10. Januar, 2024 mikkel15 skrev, for 13 timer siden: Hej Bobbe, Lyder som en virkelig skøn kvinde. Kan du uddybe, hvilken form for blid dominans du fik ? Hej Mikkel det var leg med brystvorter og så har jeg en fetish som hun også var med på, men som jeg ikke vil komme nærmere ind på. hun er meget nem at snakke med så hvis du har specielle ønsker skal du bare spørge hende, det sagde hun også da jeg gik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel15 274 Skrevet 11. Januar, 2024 Super Bobbe, jeg takker mange gange . Jeg tror, hun skal besøges asap 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Speedy72 2 Skrevet 29. Januar, 2024 Hun er svær at komme i kontakt med, synes jeg! Hvordan er I kommet i kontakt med hende? Telefon ryger altid direkte på tlf.svarer!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LDJ 48 Skrevet 29. Januar, 2024 Speedy72 skrev, for 6 timer siden: Hun er svær at komme i kontakt med, synes jeg! Hvordan er I kommet i kontakt med hende? Telefon ryger altid direkte på tlf.svarer!! Ringer eller sms - har aldrig haft problemer ! prøv igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Speedy72 2 Skrevet 2. Februar, 2024 Og hun er et ‘must’ at besøge?? Er vild med lingeri - er hun frækt klædt ved besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 58 Skrevet 11. Januar LDJ skrev, den 29.1.2024 at 17:23: Ringer eller sms - har aldrig haft problemer ! prøv igen Kan se hun er i Holstebro nu og overvejer et besøg. Ved du hvilken nationalitet hun er ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jagtvej 31 Skrevet 11. Januar Er det bare mig, billede 9, det er da et ungpige bryst, fantastisk flot, men ser ikke ud til at være over 30 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 36 Skrevet 11. Januar Swappie skrev, for 3 timer siden: Kan se hun er i Holstebro nu og overvejer et besøg. Ved du hvilken nationalitet hun er ? Russisk , men bor i Sydeuropa . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 36 Skrevet 11. Januar Jagtvej skrev, for 4 minutter siden: Er det bare mig, billede 9, det er da et ungpige bryst, fantastisk flot, men ser ikke ud til at være over 30 Hun er over 30 år . En elegant og flot kvinde . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jagtvej 31 Skrevet 11. Januar Betelgeuse1965#2 skrev, for 19 minutter siden: Hun er over 30 år . En elegant og flot kvinde . Beklager, det er billede 3, det ligner et ungpige bryst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg