Hop til indhold
Nyde

Franske sukkersild

Recommended Posts

Jeg er lige blevet overrendt af utroligt flotte franske piger på min profil på SD. En af dem har endda skrevet en besked på dansk:wacko:

Er der nogen, der har et bud på hvad der sker, eller også pludselig oplever det samme.

Kunne det have noget at gøre med den nye funktion, hvor man kan se at de er 1500 km. væk? Det er vel i luftlinje. :(

Jeg kører i hvert fald ikke derned, selvom de så ser nok så lækre ud på billederne. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Prada

Jeg har sat den til at det kun er danske profiler der kan se min profil. 
Så ændre jeg den når jeg er ude at rejse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DDR
Nyde skrev, for 36 minutter siden:

Er der nogen, der har et bud på hvad der sker, eller også pludselig oplever det samme.

De har lavet en eller anden opdatering, der er kuk i. Som Prada skriver har man kunnet skrive hvilke profiler der skal kunne se ens profil. Det kan man for så vidt stadig, men billedet er ændret, så et eller andet har de pillet ved. Jeg har skrevet 100 km fra mit hjem, men har fået besøg fra Frankrig, Venezuela og Nigeria. Alle stederne er noget over 100 km. fra mit hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...