Hop til indhold

Recommended Posts

Der har før været søgt på dette sted.

Jeg har altid haft opfattelsen at det var grønt.

Det er det ikke; i alt fald ikke lige p.t.

Der har på det seneste ind imellem været småannoncer på Annoncelight (fx https://annoncelight.dk/showad/412705) med få ord, og da jeg checkkede op var det her.

Ryggen værkede af for mange timer i bilen, og på en tur til Kalund-Novo-Borg checkede jeg stedet af.

Om der er ny ejer eller om stedet evt. er lejet ud ved jeg ikke, men: Pigen, let trivelig, god til massage, overraskende god, indledningsvist ingen tegn på pjank; men alligevel, hendes lår tilfældigt rundt om et af mine og tilfældige strejf af hendes lår på mine hænder da hun stod foran. Efter en halv times tid en let puslen, vend om, og hun fremstod som vorherre har skabt hende. 

Jeg tror ikke at ret meget ikke er/var muligt, jeg observerede det i alt fald ikke.

Pris, ikke aftalt forud, men som som standard de fleste steder.

De er vist 2 piger på stedet.

Gentagelsesfare når ryggen værker på de kanter (der er lidt tyndt hvad massagesteder angår), jo, 100%.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prebsii skrev, for 6 minutter siden:

Det lyder spændende :) Tror jeg må en tur forbi Jyderup ! hvilken ydelse valgte du ?

Ikke noget specielt, det udviklede sig bare. Men jeg lod det jo også udvikle sig...

To ting: Jeg er ikke sikker på om pigerne er der fuldtids, der kom en lille bemærkning ved besøg nr. to. Og, den anden pige, som ikke var den samme anden pige som jeg så ved første besøg, sagde at de er 4 piger, som svar på min kommentar omkring antallet af sko indenfor døren. Så måske er de et lille kollektiv, der skiftende driver lidt fritidsaktivitet der.

Og en lille pudsighed: Der er forhæng mellem "værelserne", lidt pudsigt at ligge med pjoverten i kæften på én pige og med tungen i hendes drypstenshule med besked på at være stille, mens en anden pige har gang i aktiviteten i et andet "værelse" få meter væk:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay :) ja med forhæng giver ikke så meget lyddæmpning :D fik du ekstra begge gange hos pigerne ? og må jeg spørge om udseende :) da jeg var der for et stykke tid siden fik jeg indtryk af det var et "grønt sted" da der ikke blev tilbudt ekstra (tror det var daværende ejer) men skal da helt sikkert en tur forbi stedet igen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prebsii skrev, den 13.10.2024 at 17:05:

Okay :) ja med forhæng giver ikke så meget lyddæmpning :D fik du ekstra begge gange hos pigerne ? og må jeg spørge om udseende :) da jeg var der for et stykke tid siden fik jeg indtryk af det var et "grønt sted" da der ikke blev tilbudt ekstra (tror det var daværende ejer) men skal da helt sikkert en tur forbi stedet igen :) 

Kom du forbi?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej gutter :)

Var forbi i mandags og fik tilbudt 1 times massage og hj 900 kr....virkelig sød og behagelig pige virkelig service minded da lillemanden vågnede 2 gange så fik 2 afslutninger....

Fik fornemmelse af at alt kan lade sig gøre....

Men snak med pigen selv

God fornøjelse gutter 

https://annoncelight.dk/showad/415422

Redigeret af scrummy79
Unødvendigt oplysninger

Del dette indlæg

Link til indlæg
scrummy79 skrev, 1 time siden:

Hej gutter :)

Var forbi i mandags og fik tilbudt 1 times massage og hj 900 kr....virkelig sød og behagelig pige virkelig service minded da lillemanden vågnede 2 gange så fik 2 afslutninger....

Fik fornemmelse af at alt kan lade sig gøre....

Men snak med pigen selv

God fornøjelse gutter 

https://annoncelight.dk/showad/415422

Hvem af pigerne på billederne fik du massage af? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
scrummy79 skrev, 1 time siden:

Billede nr 2 ligner ret godt

Ser da ok ud.

hvad tid på dagen var du der? Bare så man ikke “kommer “ forgæves :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...