mause 21 Skrevet 11. Januar https://1966kvinden.webnode.dk Så blev der lejlighed til besøg på briksen hos 1966Kvinden i Kastrup - tæt på Metroen. Jeg blev modtaget i døren af en charmerende moden kvinde i en hyggelig og lun lejlighed, det passede mig perfekt på denne iskolde vinteraften. Efter en kort og hyggelig snak, og et glas vand, så opfordrede værtinden til at jeg smed tøjet og hoppede op på briksen midt i stuen. En dejlig afslappende og pirrende massage på ryggen tog sin begyndelse, jeg nød de blide strøg på hele bagsiden, og de varme hænder, som hyppigere og hyppigere strejfede og kælede pung og mellemkødet og efterhånden også op af skaftet, mens jeg stadig lå på maven og strittede mere og mere med røven. “Vend dig om” … jeg lystrede. Den næste halve times tid kunne jeg give mig hen til en nærværende, fræk og kælen behandling af lingam - som pikken jo også kaldes. Jeg er vild med lingammassage og det endte som forventet, med min udløsning som efterhånden var blevet uundgåelig, efter den kyndige behandling. En klar anbefaling hvis man til en fin pris, trænger til stille massage og masser fokus på en skøn afslutning. 10 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 11. Januar Tusinde tak for besøget Det var en fornøjelse og mon ikke vi ses igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2935 Skrevet 11. Januar Det er en dejlig behandling hun leverer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 223 Skrevet 11. Januar Hvorledes er hun påklædt/afklædt under massagen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 11. Januar Roden skrev, for 22 minutter siden: Hvorledes er hun påklædt/afklædt under massagen ? Det står på min hjemmeside 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie01. 97 Skrevet 11. Januar kvinde 1966 skrev, for 6 timer siden: Det står på min hjemmeside Er det kun Lingam, eller er edging lingam, og måske længere end 1 time en mulighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 11. Januar Newbie01. skrev, for 7 minutter siden: Er det kun Lingam, eller er edging lingam, og måske længere end 1 time en mulighed? Begge dele.. Ang tid så skriv en besked til mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg