spigerne 103 Skrevet 10. Marts, 2024 Jeg tvivler, tænker de personer har vundet. Der er ikke så meget vi kan gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chewie 129 Skrevet 10. Marts, 2024 Så brug Telegram i stedet. Det virker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterepete 13 Skrevet 10. Marts, 2024 Håber meget at i finder en løsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2552 Skrevet 10. Marts, 2024 spigerne skrev, for 38 minutter siden: Jeg tvivler, tænker de personer har vundet. Der er ikke så meget vi kan gøre. Desværre læser Bjarne / Thomas Olsen og hvad fjolsset nu eller kalder sig med her på EG, han må have et utroligt kedeligt liv, for han bruger alt sin tid på at genere de dejlige GP. Så det er nok han som i desværre udsættes for chikane fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 103 Skrevet 10. Marts, 2024 Aner ikke hvordan telegram fungerer? Og tror desværre der er flere end bare den ene der vil ødelægge det, man får mange vilde beskeder fra mænd der kalder én grimme ting hvis ikke man gider sende en masse nøgenbilleder osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 10. Marts, 2024 spigerne skrev, for 1 time siden: Aner ikke hvordan telegram fungerer? Og tror desværre der er flere end bare den ene der vil ødelægge det, man får mange vilde beskeder fra mænd der kalder én grimme ting hvis ikke man gider sende en masse nøgenbilleder osv. Det lyder også som om i slipper for en del kævl, Det sker også på andre sider desværre, og her indimellem hav det godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrPilot 148 Skrevet 11. Marts, 2024 Som andre skriver, så er Telegram et godt alternativ til Snap. Det er en anonym beskedtjeneste, hvor I også kan oprette grupper. Jeg hed, at jeg ville melde mig ind hvis I oprettede sådan en gruppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3172 Skrevet 11. Marts, 2024 Jeg ville også joine på Telegram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Serviceboy 13 Skrevet 11. Marts, 2024 Håber også at I får lavet en telegram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 103 Skrevet 16. Marts, 2024 Hvis der er én der kan hjælpe med hvordan man gør med telegram, må personen gerne skrive en privat besked herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 103 Skrevet 17. Marts, 2024 Ok, så prøver vi med Telegram. Tak til alle de søde mænd der har rakt ud og har tilbudt deres hjælp. Vi er stadig nye med Telegram, så vi prøver nu at lave en gruppe, det vil sige at man bliver en del af en gruppe, hvor man jo så også kan se hvad andre mænd skriver. Så ligger vi indimellem opslag ind i gruppen, og hvis man er frisk på det der står, kan vi etablere en privat samtale. For dem der gerne vil være med, kan man bruge det her link: https://t.me/+srMXsAu-JnJmYjQ0 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterepete 13 Skrevet 19. Marts, 2024 Er på nu, hvordan foregår det så i praksis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tingel 75 Skrevet 19. Marts, 2024 Peterepete skrev, for 18 minutter siden: Er på nu, hvordan foregår det så i praksis? Det står i indlægget over dit. Der er ikke mere til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterepete 13 Skrevet 19. Marts, 2024 det vil sige at man er inde i gruppen via linket ? og modtager så besked der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 19. Marts, 2024 Peterepete skrev, for 5 minutter siden: det vil sige at man er inde i gruppen via linket ? og modtager så besked der ? du skal downloade appen først og så gå ind via linket og søge om medlemsskab ?? måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterepete 13 Skrevet 19. Marts, 2024 tror måske jeg er der,må bare vente og se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterepete 13 Skrevet 19. Marts, 2024 Måske spigerne kan lægge en test besked ud? Bare en idé:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3172 Skrevet 19. Marts, 2024 spigerne skrev, den 17.3.2024 at 11:49: Ok, så prøver vi med Telegram. Fedt tak til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 510 Skrevet 20. April, 2024 Er der nogen, der kender hende, der er på i morgen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3172 Skrevet 20. April, 2024 Jeg tror hun er ny men de virker super flinke allesammen så kast dig ud i det 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 20. April, 2024 Hun er ikke ny, har været en del af samme pigekreds tidligere. Måske især derfor tror jeg godt, man kan regne med, at hun er seriøs. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynsbo 13 Skrevet 8. Juni, 2024 Fedt tiltag i har der over på djævleøen, det er jeg da lidt misundelig på og er der nogen der ved om vi har noget tilsvarende her på fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 8. Juni, 2024 Fynsbo skrev, for 3 timer siden: Fedt tiltag i har der over på djævleøen, det er jeg da lidt misundelig på og er der nogen der ved om vi har noget tilsvarende her på fyn det her i , f eks sugardaters, der er der også 300 om en pige der vil ) Det er fuldstændigt det samme. Og denne tråd er jo så fejlagtigt stadig under sugardating ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1291 Skrevet 13. Januar Jeg vil lige høre, sker der noget på Telegram profilen, for jeg er i tvivl om min er sat ordentlig op, for der sker ikke rigtig noget derinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg