underdog40 6866 Skrevet 11. Januar, 2024 …. men jeg savner faktisk de tilbagevendende skodoplevelser, flere af os beskrev efter en tur forbi Nyholms Alle i Rødovre. Den enes tur var værre end den anden. Der gik totalt inflation i den. Men det var som oftest sindsygt underholdende læsning. Jeg faldt selv i fælden et par gange, men set i bakspejlet kan jeg nu ikke lade være med at grine lidt af det. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 425 Skrevet 11. Januar, 2024 De sjoveste restaurant-anmeldelser man kan læse er nu altså også dem, hvor der til slut kvitteres med én stjerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2160 Skrevet 11. Januar, 2024 (edited) God Clickbait! Jeg troede lige du havde fået moralske kvababbelser. Dem har jeg masser af. Hele tiden. Og i øvrigt .. Nyholms allé .. Var det ikke Susanne Legelyst og Pigeværelset .. ? (måske var der andre steder) Redigeret 11. Januar, 2024 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mulle007 35 Skrevet 11. Januar, 2024 underdog40 skrev, for 18 minutter siden: …. men jeg savner faktisk de tilbagevendende skodoplevelser, flere af os beskrev efter en tur forbi Nyholms Alle i Rødovre. Den enes tur var værre end den anden. Der gik totalt inflation i den. Men det var som oftest sindsygt underholdende læsning. Jeg faldt selv i fælden et par gange, men set i bakspejlet kan jeg nu ikke lade være med at grine lidt af det. Hvor kan man læse dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 11. Januar, 2024 Mulle007 skrev, for 3 timer siden: Hvor kan man læse dem? Herinde under anmeldelser fx…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg