Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens

jeg har luret lidt på hende her:

Martina

billeder, pris og lokation er tillokkende.

Er der nogen herinde der har besøgt hende?

eller har planer om det, og vil berette om besøget efterfølgende.

jeg indrømmer blankt at jeg ikke er modig nok til at besøge GP uden først at have læst en anmeldelse :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det tør jeg normalt godt, selvom det selvfølgelig er fedt med list “inside info” inden besøg.

denne her virker dog mærkelig - der er stort set ALDRIG nogen i den del af landet og en udenlandsk pige i Januar måned i et sommerhusområde lyder lidt mærkeligt……

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er lidt mystisk med en pige heroppe, men hvis hun er god nok, er det bare med at give hende en grund til at blive :D

ellers er vi nogle gange heldige at der er noget at hente i Hillerød, men der er godt nok langt mellem snapsene

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle har lige besøgt hende hun god nok, hun er normal uden for hvad jeg søger men da jeg 10 min fra hvor hun bor, så tænkte jeg at give det et skud .

fraekmand

Del dette indlæg

Link til indlæg
fraekmand40 skrev, for 2 timer siden:

Hej alle har lige besøgt hende hun god nok, hun er normal uden for hvad jeg søger men da jeg 10 min fra hvor hun bor, så tænkte jeg at give det et skud .

fraekmand

Hej - kan du sige lige mere om hende? 
passer alder og billeder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
fraekmand40 skrev, for 4 timer siden:

fraekmand

Fantastisk - kan du sige lidt mere om hvor hun befinder sig, er hun køn og hvordan ca ligger priserne ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
fraekmand40 skrev, for 8 timer siden:

fraekmand

Sådan :) god stil, lige at give en melding.

ved du hvor længe hun bliver i byen? 
og er det nogenlunde diskret? Jeg er lige som dig, forholdsvis lokal, så diskretion er ret vigtigt for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martymcfly skrev, for 14 timer siden:

Sådan :) god stil, lige at give en melding.

ved du hvor længe hun bliver i byen? 
og er det nogenlunde diskret? Jeg er lige som dig, forholdsvis lokal, så diskretion er ret vigtigt for mig.

Hun er spansk og hendes engelsk er ikke det bedste, men hun taler også italiensk.

jeg ved ikke om hvorlænge hun er her , kan fortælle hun holder til på Degnebakken ved siden af tøppen, det er rækkehuse.

hendes priser står på hendes annonce.

hun er en petit q og med små bryster men pænt store nippler , billederne passer meget godt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martymcfly skrev, den 11.1.2024 at 21:55:

Hej folkens

Martina

jeg indrømmer blankt at jeg ikke er modig nok til at besøge GP uden først at have læst en anmeldelse :rolleyes:

Martymcfly skrev, den 11.1.2024 at 21:55:

Hej folkens

Martina

Var forbi hende i dag.

Kører i nærheden hver dag så det lokkede 

Sød og rar pige må jeg sige. Mangler desværre lidt pirrende frækhed. Det rykkede ikke særlig godt men hun har god tålmodighed og var der nok 5min over tid.

Der er 100 % hende på billederne, lidt tynd efter min smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er stadig i Allerød. Håber hun bliver hængende til efter sommerferien, for jeg har ikke tid nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er lidt forvirret: I hendes annonce hedder hun nu Casandra og ikke længere Martina, er det samme pige vi taler om?

Der er en der skriver at hun kommer fra Spanien, men synes nu ikke det totalt lyse hår matcher med hvordan spanske kvinder ser ud?

Nå men nogen der har været forbi for nyligt og kan berette? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå. Så uden at jeg behøvede at "tage en for holdet" har jeg lidt mere info. Hun tager sin telefon, siger noget i retning af "Allora" og kan så desværre ikke lige i disse dage, tænker hun har sin periode. "No work for three days".

Lad os gætte på at hun er spansk. De findes også i blonde udgaver.

/M

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...