Gazza 4 Skrevet 13. Januar, 2024 Hey nogle der har kontakt og leget med hende her? https://sugardaters.com/da/profile/KVRkY.8Ooq Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 13. Januar, 2024 Jeg har skrevet lidt med hende. Men de bilder jeg kan se ligner hun ikke en pige der vejer 85 kg. Som hun skriver hun vejer. Så tænker der er pyntet godt på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazza 4 Skrevet 14. Januar, 2024 Okay - synes ellers den passer nogenlunde efter at have set hendes album.. men har du besøgt hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazza 4 Skrevet 21. Januar, 2024 Ingen der har været heldige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ungfyr85 Skrevet 25. Januar, 2024 Jeg har skrevet med hende og købt billeder af hende. Dem har jeg været meget tilfreds med - fornemmer hun mest er til det og ikke Irl møder. Kan helt klar anbefale hendes frække billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazza 4 Skrevet 25. Januar, 2024 Ungfyr85 skrev, 1 time siden: Jeg har skrevet med hende og købt billeder af hende. Dem har jeg været meget tilfreds med - fornemmer hun mest er til det og ikke Irl møder. Kan helt klar anbefale hendes frække billeder. Okay… ja hver sin smag:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazza 4 Skrevet 11. Marts, 2024 Hej folkens Afprøvet - ganske fræk , men så heller ikke så meget mere end det sexen god, virker til at hun nyder det … men meget maskinelt… husk gummi;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sermigomkring Skrevet 11. Marts, 2024 Gazza skrev, for 5 timer siden: Hej folkens Afprøvet - ganske fræk , men så heller ikke så meget mere end det sexen god, virker til at hun nyder det … men meget maskinelt… husk gummi;) Hun ser spændende ud. Hvornår var i sammen, og hvor lang tid tog det af få en aftale i hus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazza 4 Skrevet 12. Marts, 2024 Sermigomkring skrev, for 9 timer siden: Hun ser spændende ud. Hvornår var i sammen, og hvor lang tid tog det af få en aftale i hus? Billederne snyder lidt - de er i hvert fald taget fra den rigtig vinkel… Midt februar… det tager lidt tid og meget tålmodighed… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sermigomkring Skrevet 12. Marts, 2024 Gazza skrev, for 15 timer siden: Billederne snyder lidt - de er i hvert fald taget fra den rigtig vinkel… Midt februar… det tager lidt tid og meget tålmodighed… Det blev måske kun til et møde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazza 4 Skrevet 13. Marts, 2024 Sermigomkring skrev, for 8 timer siden: Det blev måske kun til et møde? Har stadig dialog med hende, så man kan da gå tilbage hvis trangen bliver for stor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarlegs 24 Skrevet 22. Marts, 2024 Hej Gazza. Det lyder som en rigtig træls oplevelse for dig. Især fordi jeg ved at du så nok er hoppet i lagnerne med en klonet sukkerrobot Hehe. Jeg har ikke desværre ikke nydt nogen.. Maskinelt.. i den periode, og du lyder umiddelbart ikke som et bekendtskab jeg hverken har eller har haft. Men send mig endelig en besked hvis du er uenig i dét Hav en dejlig aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 23. Marts, 2024 Prada skrev, den 14.1.2024 at 00:29: Jeg har skrevet lidt med hende. Men de bilder jeg kan se ligner hun ikke en pige der vejer 85 kg. Som hun skriver hun vejer. Så tænker der er pyntet godt på det hm hun er 182 høj ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kratlusker4000 35 Skrevet 23. Marts, 2024 sødetablet skrev, for 2 timer siden: hm hun er 182 høj ?? Big bitch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 23. Marts, 2024 kratlusker4000 skrev, 1 time siden: Big bitch joe måske , men mener bare at så er 85 kg ikke voldsomt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarlegs 24 Skrevet 24. Marts, 2024 kratlusker4000 skrev, den 23.3.2024 at 09:22: Big bitch Really ... Var det nødvendigt? God påske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontio 64 Skrevet 26. Marts, 2024 Jeg ville nok se et bevis for at hun er for reel!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 26. Marts, 2024 Kontio skrev, for 1 time siden: Jeg ville nok se et bevis for at hun er for reel!!! Der er jo en her i tråden som siger han har mødt hende, men ham tror du så, måske rigtigt nok, ikke på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarlegs 24 Skrevet 26. Marts, 2024 Kontio skrev, for 7 timer siden: Jeg ville nok se et bevis for at hun er for reel!!! Du kan jo bare sende mig en besked Kontio 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontio 64 Skrevet 27. Marts, 2024 sugarlegs skrev, for 15 timer siden: Du kan jo bare sende mig en besked Kontio Det gør jeg så ikke Søger noget andet Og det har ikke noget med dig at gøre Men fedt hvis min tvivl ikke holder, der er for få rigtig seriøse derinde. Når jeg ser på billederne osv ringede mine alarmklokker bare lidt. Desværre er siden bare sådan efterhånden at man allerede ryger i mistænksomheds-zonen allerede med det samme God påske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg