Hop til indhold
Milner

Jeres oplevelser med prostata?

Recommended Posts

I min søgen efter en ordentlig orgasme var der på et tidspunkt en dreven thai der stak en finger op i min røv, - prostata massage. 

Det eneste det gjorde for mig var at tænde en en vild skide trang, og panik for at skide på briksen. 

Har andre samme oplevelse med prostata massage?? 

:wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, for 1 minut siden:

Det eneste det gjorde for mig var at tænde en en vild skide trang, og panik for at skide på briksen. 

:wacko:

Det må især være en træls fornemmelse derude på Lars Tyndskids Mark ...:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, for 5 minutter siden:

I min søgen efter en ordentlig orgasme var der på et tidspunkt en dreven thai der stak en finger op i min røv, - prostata massage.

Den situation kan jeg godt genkende. Det er sket flere gange hos forskellige piger. Jeg kan ikke rigtig blive klog på, om det gør noget godt for mig eller ej. Nogen gange virker det stimulerende, andre gange sådan lidt “hvad skal det egentlig til for”.

Men skidetrang? Nej, heldigvis.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et par oliefingre der stimulere åbningen udenpå er vildt skønt, men trænger de ind bliver det for privat.

Min pik falder også, hvis der er noget inde analt. Måske jeg ikke kan slappe nok af ?.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Jeg oplevede en ubehagelig smerte sidste gang min læge stak en finger op, så jeg holder mig fra den slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...