Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Forventning til køb af GP- og massageydelser i 2024

Forventninger til købesex i 2024  

86 medlemmer har stemt

1. 1. Hvor mange penge forventer du at bruge (for GPer: modtage) på sex og fræk massage i 2024 i forhold til, hvad du har brugt (modtaget) i 2023?

• Jeg er mand og forventer at bruge en hel del mere i 2024 end jeg gjorde i 2023
      8
    • Jeg er mand og forventer at bruge enten lidt mere eller nogenlunde det samme
      14
    • Jeg er mand og forventer ingen ændringer
      21
    • Jeg er mand og forventer at bruge lidt mindre eller næsten det samme
      15
    • Jeg er mand og forventer at bruge en hel del mindre i 2024 end jeg gjorde i 2023
      22
    • Jeg er mand, jeg købte ingen seksuelle ydelser i 2023 og forventer heller ikke at gøre det i 2024
      0
    • Jeg er GP og forventer en højere omsætning end sidste år
      3
    • Jeg er GP og forventer cirka samme omsætning som sidste år
      2
    • Jeg er GP og forventer en lavere omsætning end sidste år
      0
    • Jeg er kvinde, og jeg forventer ikke at sælge seksuelle ydelser i 2024
      1

Recommended Posts

I denne uges søndagsafstemning prøver vi at skue fremad mod dette års forventede aktiviteter i forhold til købesex og køb af fræk massage, hvor der mindst indgår et håndjob. Forventer vi mænd, at vi bruger flere eller færre penge end sidste år? Og forventer GPerne, at 2024 bliver et år ligesom sidste år?

Afstemningen er med vilje udformet, så du udelukkende skal sammenligne dine egne forventninger til 2024 i forhold til det, du selv gjorde sidste år. Det gælder også, selvom 2023 måtte have været atypisk for dig på den ene eller anden måde.

Der spørges til de forventede omkostninger til købesex. Det er derfor lige meget, om du forventer at ændre dine besøgsvaner (fx så du i 2024 køber flere, men kortere besøg. Eller omvendt). Det er beløbet, afstemningen handler om. Det er også lige meget, hvad det præcise beløb er. Du skal bare tænke på dette års forventede købesexforbrug for dit eget vedkommende i forhold til det, du købte sex for i 2023.

Det er også lige meget, hvad du tror, andre mennesker vil gøre i 2024. Svar på dine egne vegne. Har du en kommentar, er du selvfølgelig velkommen til at ytre den nedenfor, men den vinkel, hvor man gætter på markedet/branchen som helhed, er hyppigt debatteret i andre tråde, så fokuser på dig selv og dit eget forventede forbrug.

Afstemningen er som altid anonym.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan godt se, at der er flest, der håber at bruge mindre i 2024 på de skønne kvinder. Er nok også dem som regner med at tabe 10+ kilo.

Så godt at se, at jeg ikke er alene i den båd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som årene går bruger jeg mindre og mindre på GP,er.

Årsagen er hverken manglende lyst eller evne, men det faktum at der næsten ikke er danske piger/kvinder tilbage.

Bor i trekantområdet, mødes en sjælden gang med en, men det kan være svært at passe ind pga. arbejde, alibi osv.

Så desværre mindre og mindre :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...