Hop til indhold

Recommended Posts

NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Nej det virker desværre ikke for mænd. Det er noget med y-kromosomer du ved. :P

Det er også bedre med fissesaft ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så slentrede jeg rundt på resortet mens jeg havde gang i tinder. Flere af de sorte servitricer kiggede efter mig og ville tydeligvis gerne i kontakt. Selvom flere var meget attraktive skulle jeg ikke nyde noget. Jeg kunne sagtens få en med ud at spise, men når vi så skulle hjem på hotellet og duske til dessert, gik det nok ikke. 

Så fik jeg bid på tinder. En kulsort luo-lady ville gerne mødes med mig. Så vi aftalte at mødes på Apero i Diani et par timer senere. Hun havde den smukkeste sorte hud og et blændende hvidt smil. Superslank og en lækker fast røv. Det rykkede bestemt i løgposen. 

Middagen gik fint selvom det var lidt svært at holde samtalen igang. Tilbage på mit hotel var jeg nødt til at fortælle hende alt muligt for at hun ville knalde. Da jeg så fik klunset af hende stod hun lækker og petit foran mig. Sexen var dog på det jævne uden nævneværdigt forspil og det er skidt for en moden stodder som mig. 

Da jeg skulle skifte hotel næste dag sagde jeg farvel efter et hyggeligt morgenmåltid. 

Jeg skrev dog videre med hende og forklarede, at hvis hun ønskede at være sammen med mig igen, ville hun skulle sutte biskoppen grundigt. Ellers ville jeg kede mig ihjel. 

Det næste hotel var reelt en hel lejlighed med altan. Sidst på dagen kom hun. Shanna hed hun. Jeg havde købt test-kit som vi straks tog og så ellers i bad sammen. Og så skal jeg ellers hilse og sige der kom gang i hende. Hun gik ned på mig og suttede lystigt med godt sug og svup. Nosserne blev også suttet ned i knæ-højde. Vi snakker et top 3 blow all time for mig. Hvorfor fanden gjorde hun ikke det aftenen før?

Ind og bolle videre i sengen yessir. 

Efter en udflugt dagen efter tog vi hjem til hotellet. Hun ville gerne have hvidvin så det havde jeg selvfølgelig købt og sat i køleskabet. Hun ville bare ikke lige drikke det som man normalt gør. 

Hun bad mig give hende vin med pikken!

Min pik blev stiv ved de ord som var jeg bare 18 år. Så hun satte sig i sofaen  jeg fyldte hvidvin i et glas og stillede mig bag hende. Dyppede dilleren ned i glasset og hun suttede den så ren. Hold da kæft!!! 

Så hun fik et par glas på den måde og da jeg satte mig på sofaen satte hun sig på mig og red mig til hun fik en voldsom orgasme hvorefter hun drattede om.

Jeg bar hende i seng og lagde mig ned sammen med hende. Jeg havde ikke nået at få udløsning desværre så jeg måtte falde i søvn med en halvtyk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Noop,

Tak for meget underholdende traad, har faaet meget lyst til en Kenya tur. Er det primaert omkring Diana du opholder dig, foretraekker du det i forhold til Bamburi og Nyali? Du skifter meget tit hotel, hvorledes vaelger du dem - er der ingen problemer med at bringe piger paa vaerelset? Hvad betaler du i gnsnit for pigerne - virker meget billigt.

Ser frem til flere historier - bliv endelig ved.

Paa forhaand tak for svar

Mvh

G

Del dette indlæg

Link til indlæg
gregsom skrev, for 21 timer siden:

Hej Noop,

Tak for meget underholdende traad, har faaet meget lyst til en Kenya tur. Er det primaert omkring Diana du opholder dig, foretraekker du det i forhold til Bamburi og Nyali? Du skifter meget tit hotel, hvorledes vaelger du dem - er der ingen problemer med at bringe piger paa vaerelset? Hvad betaler du i gnsnit for pigerne - virker meget billigt.

Ser frem til flere historier - bliv endelig ved.

Paa forhaand tak for svar

Mvh

G

Mange tak. 

Ja jeg foretrækker den rolige puls i Diani fremfor Nyali mv på nordkysten. 
Hoteller vælger jeg fra booking.com. Jeg vil gerne prøve noget forskelligt ligesom jeg ved hvad jeg VIL have af service. Oftest synes jeg også det er bedre at tage nye steder hen fremfor at slæbe flere forskellige piger ind på værelset. Det har jeg det ikke så godt med selvom personalet nok er ligeglade da jeg altid giver fine drikkepenge. Bemærk at de altid får ID registreret på hotellet. Det er også en god sikkerhed for mig. 
Det er lidt svært at sige hvad jeg giver sådan i gennemsnit. Jeg giver selvfølgelig mad, drikke, ophold, udflugter og måske tøj, negle, paryk eller andet. Jeg vil mene jeg giver pænt over 500 kr i døgnet. Måske nærmere 700 kr. Jeg regner ikke ophold med for jeg køber altid dobbeltværelse og 2 personer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 3 timer siden:

Mange tak. 

Ja jeg foretrækker den rolige puls i Diani fremfor Nyali mv på nordkysten. 
Hoteller vælger jeg fra booking.com. Jeg vil gerne prøve noget forskelligt ligesom jeg ved hvad jeg VIL have af service. Oftest synes jeg også det er bedre at tage nye steder hen fremfor at slæbe flere forskellige piger ind på værelset. Det har jeg det ikke så godt med selvom personalet nok er ligeglade da jeg altid giver fine drikkepenge. Bemærk at de altid får ID registreret på hotellet. Det er også en god sikkerhed for mig. 
Det er lidt svært at sige hvad jeg giver sådan i gennemsnit. Jeg giver selvfølgelig mad, drikke, ophold, udflugter og måske tøj, negle, paryk eller andet. Jeg vil mene jeg giver pænt over 500 kr i døgnet. Måske nærmere 700 kr. Jeg regner ikke ophold med for jeg køber altid dobbeltværelse og 2 personer. 

Tak for svar, lyder som om Diani ogsaa ville vaere bedre for mig. 5-700 i dognet lyder ogsaa meget rimeligt, det kunne jeg sagtens leve med.

Har lige et par spoergsmaal til, haaber det er ok:

Naar du vaelger hotel, har du saa sikret dig at de tillader din pige at komme paa besoeg, eller tager du bare det for givet?
Har du noget specielt du kigger efter naar du vaelger hoteller for at undgaa familie hoteller osv?
Er det primaert via tinder du moeder dine piger, eller finder du ogsaa noget paa barer etc - andre maader?
Hvordan med transport, er det uber eller lignende? Flyver du til Mombasa Lufthavn?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har betalt for 2 personer og har kun givet mit navn. Når jeg så kommer med en lady bliver hun registreret. Der er aldrig nogen der har sagt noget til det. 

Da jeg startede kiggede jeg på anmeldelserne fra solorejsende. Det giver en god indikator. Dog har jeg oftest rejst uden for højsæson så jeg har ikke oplevet støj fra børnefamilier selvom jeg har været på store resorts. 

Jeg møder dem på tinder. Der er dog også muligheder i indkøbscentre, restauranter, barer mv. Du kan tydeligt mærke du som hvid mand bliver kigget efter. 

Transport er Uber eller Tuktuk eller resrtets chauffør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 14 timer siden:

Jeg har betalt for 2 personer og har kun givet mit navn. Når jeg så kommer med en lady bliver hun registreret. Der er aldrig nogen der har sagt noget til det. 

Da jeg startede kiggede jeg på anmeldelserne fra solorejsende. Det giver en god indikator. Dog har jeg oftest rejst uden for højsæson så jeg har ikke oplevet støj fra børnefamilier selvom jeg har været på store resorts. 

Jeg møder dem på tinder. Der er dog også muligheder i indkøbscentre, restauranter, barer mv. Du kan tydeligt mærke du som hvid mand bliver kigget efter. 

Transport er Uber eller Tuktuk eller resrtets chauffør. 

Tak for hurtigt svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 12.11.2024 at 21:24:

Jeg booker også altid værelse eller condo til 2 personer - så kan de egentlig ikke sige noget til at jeg af og til tager en veninde med - kun i Marokko og andre religiøst funderede lande kan du få problemer - f.eks. må man i Marokko ikke tage en pige med på hotellet, hvis hun kun har Marokkansk ID, da hotellets ejer kan blive draget til ansvar - er hun fra Europa er de ikke så strikse, men jeg har haft en marrokansk veninde med dansk id og cpr. nr. - hun turde slet ikke tage med mig til Marokko og bo på hotel i samme værelse som mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...