HNK6 40 Skrevet 18. Januar, 2024 Ingen der har besøgt denne skønhed ? https://annoncelight.dk/showad/393942 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 18. Januar, 2024 HNK6 skrev, for 23 minutter siden: Ingen der har besøgt denne skønhed ? https://annoncelight.dk/showad/393942 Lidt svært at se hvor i landet hun holder til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 270 Skrevet 18. Januar, 2024 (edited) Der står Århus Vh B70 Redigeret 18. Januar, 2024 af B70 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman 12 Skrevet 19. Januar, 2024 Har prøvet at booke, men intet svar hverken via tlf eller sms 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 19. Januar, 2024 Handyman skrev, for 5 timer siden: Har prøvet at booke, men intet svar hverken via tlf eller sms Jeg oplevede det samme, det hjælper at skrive på engelsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman 12 Skrevet 19. Januar, 2024 Funktionæren skrev, for 2 timer siden: Jeg oplevede det samme, det hjælper at skrive på engelsk Funktionæren skrev, for 2 timer siden: Jeg oplevede det samme, det hjælper at skrive på engelsk Det var skam også på engelsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 19. Januar, 2024 Jeg skrev en besked på dk, uden reaktion Så spurgte jeg om hun foretrak UK, det svarede hun yes til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 58 Skrevet 19. Marts, 2024 Jamen hvordan gik besøget så ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 19. Marts, 2024 Hvor er det henne i Aarhus? Klinik eller privat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 210 Skrevet 22. April, 2024 Mastager skrev, den 19.3.2024 at 18:45: Hvor er det henne i Aarhus? Klinik eller privat? Meew arbejder på klinikken "Shiatsu Zoneterapi" i Banegårdsgade i Aarhus. Hun er egentlig lækker nok, men lidenskaben halter en smule og endnu vigtigere: hun kysser under ingen omstændigheder. Og da en GFE ikke kan udføres uden kys, er hun i min verden diskvalifiseret til flere besøg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 567 Skrevet 22. April, 2024 (edited) Napoleon69 skrev, for 42 minutter siden: Meew arbejder på klinikken "Shiatsu Zoneterapi" i Banegårdsgade i Aarhus. Hun er egentlig lækker nok, men lidenskaben halter en smule og endnu vigtigere: hun kysser under ingen omstændigheder. Og da en GFE ikke kan udføres uden kys, er hun i min verden diskvalifiseret til flere besøg. Tak for svar - lyder som en springer-over Redigeret 22. April, 2024 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 430 Skrevet 23. April, 2024 Napoleon69 skrev, den 22.4.2024 at 13:31: Meew arbejder på klinikken "Shiatsu Zoneterapi" i Banegårdsgade i Aarhus. Hun er egentlig lækker nok, men lidenskaben halter en smule og endnu vigtigere: hun kysser under ingen omstændigheder. Og da en GFE ikke kan udføres uden kys, er hun i min verden diskvalifiseret til flere besøg. er det den hvor man går 4 - 5 trin op ? troede det var et helt grønt sted tænk sig at jeg stadig kan blive overrasket hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 210 Skrevet 20. Juni, 2024 peter.c skrev, den 23.4.2024 at 17:02: er det den hvor man går 4 - 5 trin op ? troede det var et helt grønt sted tænk sig at jeg stadig kan blive overrasket hehe Jeps, men jeg tror faktisk også hun kører en "shop in shop" derinde, hvis jeg skal være ærlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århus1992 0 Skrevet 11. September, 2024 Jeg besøgte Meew forleden dag, og havde en god oplevelse. Store bryster, lille røv og så giver hun altså et super lækkert blowjob. Ikke sidste gang jeg besøger hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madsi 2 Skrevet 21. Oktober, 2024 Århus1992 skrev, den 11.9.2024 at 19:22: Jeg besøgte Meew forleden dag, og havde en god oplevelse. Store bryster, lille røv og så giver hun altså et super lækkert blowjob. Ikke sidste gang jeg besøger hende Kender du ca. alder og er bryster naturlige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 27. November, 2024 Aften Besøgte stedet og Meww for første gang forleden. Ved ankomst blev jeg vidst ned i kælderen, fin briks med varme samt fine badefaceliteter. Fik en ren omgang massage, som var lidt hård ved mit kadaver. Meew er der ikke meget spræl i, men jeg kunne måske godt finde på at besøge hende igen. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg