Bear 8086 Skrevet 19. Januar sunny skrev, for 19 timer siden: Har lidt af et dilemma - er egenligt lykkeligt gift med en dejlig pige - vi er årgang 59 og 60 - og min kone er faktisk flot og tiltrækkende stadigvæk. Hun har bare - pga sygdom - totalt mistet lysten til sex - både pga af det gør ondt - men også fordi hun hormonelt har mistet lysten. Og hvad gør man så, når man som mig gerne vil have sex mindst hver anden dag? Lige nu bruger jeg GP'er - men at besøg dem hver anden dag, det rækker økonomien ikke helt til - så det er begrænset til et par gange om måneden, da jeg foretrækker mindst 1 time, hver gang. Jeg ved ikke, om der er andre i samme situation her inde - og kunne da godt tænke mig at høre lidt erfaringer. Jeg har tænkt på, om jeg skulle prøve at finde en elskerinde - men jeg er glad for min kone, og føler, at det vil være mere bedrag, end det jeg allerede gør. Og risikoen er jo også, at jeg finder en, som jeg bliver mere glad for end min kone - eller at elskerinden bliver FOR glad for mig, hvilket jo kan udløse en hel del problemer. Hvad er din kones forslag til hvordan I løser problemet? Eller regner hun bare med at du afstår fra sex resten af livet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 19. Januar heldigvis er fisse opreklameret man dør ikke af og undvære selv om det kan være et afsagn dette kan så afløses af andre interesser som ikke har noget med dette medie og gøre ps: bare personlig erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 19. Januar gøffe skrev, for 51 minutter siden: heldigvis er fisse opreklameret man dør ikke af og undvære selv om det kan være et afsagn Det kan der være noget om. Men kropskontakten hud-mod-hud med en skøn kvinde er dejlig. Og jo dejligere, jo mere man er tiltrukket af pigen. Og det er svært helt at undvære ... Især hvis det slet ikke er en mulighed ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 122 Skrevet 19. Januar Bear skrev, for 1 time siden: Hvad er din kones forslag til hvordan I løser problemet? Eller regner hun bare med at du afstår fra sex resten af livet? Hun siger selv, at hun aldrig tænker på sex - eller savner det ... Hendes løsninger er at jeg bare skal tage en spiller, hvilket jo i princippet bare er et nys i den anden ende i min optik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 122 Skrevet 19. Januar Tusinde tak for alle jeres svar og kommentarer. Det er SÅ dejligt at kunne dele noget her inde - og jeg syntes faktisk i er utroligt rare alle sammen Jeg tænker, at jeg vil køre videre med at benytte mig af nogle dejlige GP'er - og tænker, at det vil være fint at finde en mere eller mindre fast, da jeg også tænker, at måske kan blive lidt mere "intenst" på den måde. Jeg er ikke så meget til en udenlandsk GP, som hurtigt skal have det overstået. Vil gerne gå lidt langsomt frem, og nok også derfor, at jeg tit har foretrukket en sød thai-pige, som har kunnet indlede med noget massage, som er gledet over i B2B og så efterfølgende sex. Men mon ikke også der kan findes en dejlig danske GP i det midtjyske, som kan den kunst? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 19. Januar sunny skrev, for 1 time siden: Hun siger selv, at hun aldrig tænker på sex - eller savner det ... Hendes løsninger er at jeg bare skal tage en spiller, hvilket jo i princippet bare er et nys i den anden ende i min optik Måske kan hun bedre forstå det hvis sex defineres til mere og andet end orgasme. Det kan jo også være kærtegn og berøring og kram og kærtegn. Det kan man ikke bare tage en spiller for. Og hvis hun endelig mener du bare kan nøjes med en spiller - så foreslå at hun ser på dig mens du gør det og på den måde deltager. Evt se hinanden i øjnene eller holde i hånden. Så føles det ikke så ensomt og tomt. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 20. Januar Du kan prøve at vende den om. Hvis nu du, af en eller anden grund, ikke har lyst til sex mere. Hvordan vil du så ha det med at du kone fandt en "loverboy", uden at fortælle dig om det? Tal med din kone om det. Fortæl hende det er et problem for dig, at i ikke har sex mere. Det er sikkert også noget hun spekulerer på, eller i hvert fald burde tænke over, alt andet vil være egoistisk. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 792 Skrevet 20. Januar Jeg har før sagt min mening om dette emne. Er enig med @Prøver-igen tal med jeres partner, vend den om ville i Synes det var ok at hun gik til anden mand ? find en løsning i stedet bare at gør det bedste for jer selv. Hvis hun ikke ønsker sex. Men gerne vil være sammen med dig. må hun accepter du finder det andet steds. men at gøre det bag ryggen af sin partner, er bare ikke ok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 417 Skrevet 20. Januar spaceman99 skrev, den 18.1.2024 at 22:23: /../ Og at betale mig fra det kan jeg ikke få mig selv til, jeg synes det er synd for de stakkels piger som er nødt til at leve af at have sex med fremmede mænd. Det är ifrån alla alla GP:er som är "nødt til at leve af at have sex med fremmede mænd", utan säljer sex för att de trivs med sysselsättningen eller för att de, av olika skäl, tycker att det är bättre att sälja sex än alternativa sysselsättningar. En före detta eskort som jag känner och som numera är sjuksköterska (sygeplejer) säger att det senare yrket är mycket mera smutsigt. Hon hade gärna fortsatt arbeta som eskort om det inte vore för omgivningens attityder och stigmatiseringen. Jag antar att du inte avstår från att söka sjukvård för att du tycker "det er synd for de stakkels piger [og drænger] som er nødt til at leve af at" vårda sjuka människor och själv riskera att bli smittade. Så ha inte dåligt samvete om du skulle besöka en GP! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 20. Januar (edited) I forlængelse af mit indlæg, vil jeg fortælle om det, efter at ha mærket det på egen krop . Vi havde også problemer i ægteskabet med sex og generelle ting, som småskænderier mm Jeg besøgte en gp flere gange. Vi fik sympati for hinanden og jeg besøgte hende mange gange. Betalte ikke, kun de 2 første gange . Vi havde det rigtig godt sammen og jeg ku mærke det blev farligt . Det stod på i ca 2 år. Hun erklærede sin kærlighed til mig . Jeg fortalte flere gange , at jeg ikke kunne gengælde det. Begyndte at holde mig væk fra hende , men hun begyndte at true mig Det var truslen om at afsløre alt for min kone. Det var sig billeder, sms, videoer mm. I starten blev jeg nervøs, men til sidst sagde jeg, "Det gør du bare, jeg vil ikke tvinges til kærlighed og min kærlighed er kun 1 sted" Alt blev sendt til min kone på sms og messenger. Min kone læste alt, så screenshot og frække videoer. Hun blev først vred, så blev hun ked af det. Sagde hvorfor jeg ikke havde talt med hende om det . Hun sagde at havde jeg kommet og fortalt at der var en gp jeg ønskede, havde hun nok ku leve med det. Det ville være bedre end at finde en tilfældig i byen. Vi havde en dårlig periode efter det og jeg sagde at så må jeg flytte og ta konsekvensen. Vi fik talt sammen og blev enige om, at smide 30 år væk også ville være tosset. Gp'en begyndte nu at true min kone med at hun ikke fortjente mig og det var hende der fortjente mig. Hun truede med at sætte ild til vores hus mm. Hun blev blokeret til sidst, men hun sendte stadig små beskeder på mobilpay. Vi skiftede numre. Vi har fået det bedre og hun prøver virkelig at gøre det bedste hun kan vedr sex. Vi har haft besøg af en anden kvinde vi fandt på scor. Vi lavede en 3 kant, hvor jeg kneppede kvinden, mens jeg nussede med konen, det var fedt. Så igen, tal med din kone om det, måske er løsningen lige foran næsen på dig Redigeret 20. Januar af Prøver-igen 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest spaceman99 Skrevet 20. Januar Tak for mange gode indlæg i tråden. Jeg er stadig ikke afklaret omkring hvad der er den bedste løsning for mig. For mig er det ikke 'bare sex' der mangler. Det ville jeg i givet fald kunne købe mig fra. For mig handler det om at jeg gerne vil føle nærhed og intimitet med min kone, føle mig forbundet til hende. Føle at hun 'vil mig', at hun elsker mig og synes jeg er en dejlig mand. Hun har sagt til parterapi, at hun synes jeg er en dejlig mand, men at hun ser mig som en nær ven, mere end som en kæreste. Og jeg har sammenlignet det med et bofællesskab, som fungerer rigtig godt på mange områder - vi skændes ikke, der er mad i køleskabet, regningerne bliver betalt, begge biler får vinterdæk på osv osv - men der er bare den lille finte ved det her bofællesskab, at her må man ikke have en kæreste. Jeg synes ikke jeg vil presse hende til et "pligt-blowjob" eller lignende hver 14. dag mod ikke at blive skilt - i disse tider med samtykke, er det min optik en form for tvang eller pres. Og jeg vil som sagt have en kvinde som selv begærer mig og 'vil mig' - og der vil den slags tvang/pres jo være det præcis modsatte. Jeg må gøre op med mig selv om hygge og tryghed og en god økonomi kan veje op for mangel på intimitet og nærhed. I længden tror jeg det ikke. Jeg tænker ikke jeg kan leve i et forhold hvor man er "venner, men ikke kærester". Så tror desværre lige nu at det ender med skilsmisse - så har jeg da en chance for at finde en ny, dejlig kvinde som 'vil mig'. Men det kan også blive lange aftner alene i den grå danske vinter og lidt for meget rødvin fra BiB'en.... Puha, det er godt nok ikke nemt. Jeg kan som sagt ikke se mig selv købe sex hos en GP - og en elskerinde tror jeg heller ikke er optimalt, da enten hun eller jeg risikerer at blive forelskede. Eksemplerne herover med jalousi og forsøg på afpresning mm afskrækker også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 20. Januar sunny skrev, den 18.1.2024 at 21:53: Har lidt af et dilemma - er egenligt lykkeligt gift med en dejlig pige - vi er årgang 59 og 60 - og min kone er faktisk flot og tiltrækkende stadigvæk. Hun har bare - pga sygdom - totalt mistet lysten til sex - både pga af det gør ondt - men også fordi hun hormonelt har mistet lysten. Og hvad gør man så, når man som mig gerne vil have sex mindst hver anden dag? Lige nu bruger jeg GP'er - men at besøg dem hver anden dag, det rækker økonomien ikke helt til - så det er begrænset til et par gange om måneden, da jeg foretrækker mindst 1 time, hver gang. Jeg ved ikke, om der er andre i samme situation her inde - og kunne da godt tænke mig at høre lidt erfaringer. Jeg har tænkt på, om jeg skulle prøve at finde en elskerinde - men jeg er glad for min kone, og føler, at det vil være mere bedrag, end det jeg allerede gør. Og risikoen er jo også, at jeg finder en, som jeg bliver mere glad for end min kone - eller at elskerinden bliver FOR glad for mig, hvilket jo kan udløse en hel del problemer. Jeg er - heldigvis ikke i samme situation, men giver alligevel mit besyv med, en elskerinde kan være en skidt løsning og forstyrre ægteskabet som du gerne vil bevare som jeg forstår dit opslag, bedøg hos skiftende GP hvor du har den sex du ønsker vanilje eller hård sex eller… Nærvær og social intimitet har du med fruen hjemme - det ville være min løsning, og jeg ville helt oprigtigt tage en velforberedt samtale med fruen og den “samtaleproces” må godt indeholde tænkepauser til den efterfølgende dag. Du må også gøre det klart for hende at solosex for dig ikke er godt nok, og hvorfor. KanI hjælpe hinanden med eksempelvis oralsex til hinanden? Kan besøg i en swingerklub være den gode læsning for dig? Bare du ikke går bag om ryggen på din kone som også må forstå at du ikke kan eller vil leve i cølibat - solosex er cølibat. Held og lykke bh Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 21. Januar Det er en ulykkelig situation. Ville nok vælge en elskerinde via scor.dk eller tilsvarende for hvis ikke ens drifter og lyster tilfredsstilles bliver det også opslidende i længden. pøj pøj med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg