Hop til indhold
Rejuvenation

Sex workshop med det hele for 2-5 mænd – 24. Jan kl 17 til 19. Kgs Lyngby

Recommended Posts

De fleste kvinder tænder på en mand der ved hvordan han skal håndtere hende. Med min slavinde Maria som vores levende sex dukke vil jeg vise en lille gruppe mænd følgende: 

-    Hvordan binder man hende og få glæde af hende samtidig? 
-    Hvordan tilfredsstiller man hende og få hende i en seksuel trance? 
-    Hvordan giver man hende en dominant massage og nyder hendes krop? 
-    Hvordan får man hende til at sprøjte?
-    Hvordan giver man hende kommandoer og får hende til at lystre? 
-    Hvordan får du mest muligt glæde af hendes orgasme?
-    Hvordan holder du din egen seksuelle energi og er konstant klar til sex? 

Vores møde foregår i en uformel stemning hvor vi kan prøve ting af og hvor alle spørgsmål er gode spørgsmål. Der vil også være muligt (med kondom) at penetrere vores sex dukke. 

Maria er meget underdanig og har 100% tillid til mig. Jeg vil også demonstrere hvordan jeg kan give hende orgasme med en kommando uden at røre hende. 

DATO: Onsdag den 24. Jan 2024 kl. 17 til 19. Kan du ikke den dag er du velkommen til at skrive alligevel. Vi laver muligvis en opfølgning senere hen. 
STED: Kongens Lyngby

MARIAS PROFIL: 29 år, 60 kg, 170 cm. Hun har et meget stærkt sex drive og elsker at få besked om hvad hun skal gøre. Hun kan også lide at danse, massere (lingam-massage) og nyder også at spille rollespil.  
GRÆNSER: Maria er ikke til hård smerte og ikke til anal, men hun kan godt lide hård sex. Dog ingen sex uden kondom. 
PRIS: 1000 kr. Det skal understreges at pengene går til Maria og at jeg ikke tager penge for at facilitere dette møde. Jeg nyder dog at vise Maria frem og vise hvordan hun fungerer seksuelt. 
DIG: Du er superrenlig og er ikke svært overvægtig. 
OM MIG: Jeg har i mange år arbejdet med at hjælpe både mænd og kvinder med at udleve deres fantasier og hjælpe dem med at skabe det ultimative sexliv. 
DIN HENVENDELSE: Skriv din højde, alder, vægt og evt lidt om hvorvidt der er noget du specielt gerne vil udforske. Alle som skriver modtager naturligvis et svar. 
Mvh
Jonas & Maria
[email protected]

image.thumb.png.396e8f6ba00e9de5958f86eb0eabc04d.png

Redigeret af Rejuvenation

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Hvad er sådan dine meritter^_^.? 

Har du nogle særlige kurser eller lignende der gør du har viden til at lærer fra dig:).? 

Ja. Det vil jeg naturligvis gerne svare på. Der er dog ingen etableret uddannelse og derfor har min vej været lang. 

Det startede med at jeg for over 20 år siden mødte temmelig mange kvinder som havde større eller mindre seksuelle traumer og indså at jeg fik større nydelse ud af at hjælpe dem end at bare at have traditionel sex. I løbet af nogle år udviklede og afprøvede jeg en masse teknikker og begyndte også at tage kvindelige klienter. Jeg søgte en del efter andre mænd der havde samme tingang til tingene. I det tantriske miljø fandt jeg nogle som mente at de arbejdede på samme måde, men for mig var der ingen mening i at sætte det seksuelle ind i en religiøs/spirituel hinduistisk inspireret kontekst der ligger meget langt fra vores vestlige tankegang. I stedet handlede det om at skabe et rum med en klient hvor jeg tilsidesatte mit begær og mine personlige behov for at give hende plads til at udfolde sig. Som klienter havde jeg blandt andet en række kvinder som var sidst i tyverne og som stadig var jomfruer og dermed ønskede plads til at åbne sig seksuelt på deres egne betingelser hvor der var masser af tid til at tale og stille spørgsmål. 

Jeg er selv heteroseksuel, men begyndte for nogle år siden at arbejde sammen med en biseksuel fyr i London som heder Colin Richards ( https://www.intimacymatters.co.uk/about-colin/ ) Det gav os begge noget inspiration, men vi er også meget forskellige og derfor begyndte jeg at arbejde alene igen. Da jeg mødte Maria, gav det en interessant dynamik som gav mig mulighed for at arbejde med mænd igennem hende. Nu har jeg arbejdet sammen med hende i 3 år, men det er første gang at vi laver en workshop som ovenstående. Jeg vidste ikke om der ville være interesse for den slags her, men vi har fået alt for mange henvendelser. Vi kigger nu på om vi kan gøre det ugentligt og måske også lave det som et kursusforløb. 

For både mig og Maria er der grænser for meget vi kan arbejde med intimitet da det ikke må blive et produkt hvori vi ikke har os selv med. Maria har en lille grafisk virksomhed og jeg har en god forretning hvor jeg igennem 30 år har fungeret som kunstner, mentor, foredragsholder og investor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Har du nogle særlige kurser eller lignende der gør du har viden til at lærer fra dig:).? 

Som jeg ser det taler teksten for sig selv, og ikke mindst billederne med :)

Hvis man har lyst til at deltage, og med det som man stilles i udsigt for 1000 kr i 2 timer.
Så kan jeg ikke se at interesserede ikke skulle vælge at lade det komme an på en prøve.

Tabet er beskedent og ingen skade er sket, hvis oplevelsen ikke lever op til forventningerne.

Sammenlignet med alle de gange nogle tager en for holdet, hvor hverken billeder eller service holder hvad annoncen lover.
Og de kan formidle det som dyrekøbte erfaringer til andre i forum på EG, så kan jeg virkelig ikke se at nogen har grund til ikke at stole på at trådstarter står til troende.

Spring ud i det, tag en for holdet og glæd efterfølgende læserne med en anmeldelse i forum på EG

Bliver det en succes, så er der nok lagt i kakkelovnen til en gentagelse og gør det ikke så bliver det måske en engangs forestilling.

Held og lykke 
- God fornøjelse :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Du er lidt nysgerrig hva? :D Meld dig nu bare til, det er aldrig for sent at (måske) lære noget nyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 7 minutter siden:

Du er lidt nysgerrig hva? :D Meld dig nu bare til, det er aldrig for sent at (måske) lære noget nyt.

Ja det er nok bare sådan et karaktertræk jeg har generelt faktisk^_^.. Autodidakte evner er jo også helt okay at kunne bryste sig af..

Det er sjældent at mænd kan få kvinder til at komme uden berøring så skulle da lige hører om der var et kursus jeg kunne melde mine mandlige venner til:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 timer siden:

Ja det er nok bare sådan et karaktertræk jeg har generelt faktisk^_^.. Autodidakte evner er jo også helt okay at kunne bryste sig af..

Det er sjældent at mænd kan få kvinder til at komme uden berøring så skulle da lige hører om der var et kursus jeg kunne melde mine mandlige venner til:lol:.. 

Orgasme uden berøring er, i min verden, ikke noget en mand kan lære :-) Men en tilstand der kan opstå i et forhold hvor der er en meget høj grad af overgivelse og tillid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejuvenation skrev, for 15 timer siden:

Orgasme uden berøring er, i min verden, ikke noget en mand kan lære :-) Men en tilstand der kan opstå i et forhold hvor der er en meget høj grad af overgivelse og tillid. 

Aaah de mistroiske ville måske påstå at det var aftalt spil :D Lad os se det på en tilfældig, måske @JenniferRomantica kunne være forsøgskanin?

Del dette indlæg

Link til indlæg
CPH skrev, for 10 timer siden:

Var der nogle af jer som deltog i denne workshop og som vil dele lidt info omkring forløbet ?

Jeg tvivler på der var deltagere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med lidt forsinkelse kommer der her en beretning fra workshoppen i Lyngby.

Efter nogle år i gamet synes jeg det er interessant at udvide min horisont og prøve noget der er anderledes end det gængse GP besøg. Opslaget tiltalte mig, så jeg skrev en mail om hvorfor jeg gerne ville deltage. Jeg fik svar retur, at de gerne ville se mig til workshoppen.

På dagen fik jeg adressen, og på slaget 17 mødtes jeg med Jonas, Maria og de to andre deltagere. Vi satte os i et par sofaer og talte om vores forventninger til arrangementet. Det var en god måde at bryde isen på, og der kom hurtigt en hyggelig og fortrolig stemning. Jonas og Maria fortalte om deres erfaringer med polyamori og dominans, og vi deltagere stillede spørgsmål og bød ind med egne erfaringer.

Et af Marias kinks er at være et objekt. Så Jonas beordrede hende til at være sofabord, mens vi andre fortsatte samtalen. Jonas drejede samtalen ind på hendes krop, og vi udforskede hendes krop, mens hun var på alle fire. Alt foregik stille og roligt. Jeg følte mig lidt som fluen på vægen i andre menneskers soveværelse. Herefter var det tid til at Maria skulle vise sine evner som massør, så vi blev spurgt om vi ville have en lingam-massage. Vi kiggede lidt på hinanden, men alle var friske på at smide tøjet. Maria kunne både massere og modtage bagfra, så vi tre deltagere roterede om hende. Der var ingen hastværk, vi gav plads til hinanden, og den hyggelige stemning var der stadig. Da vi alle var tilfredse med Marias præstation, skulle hun belønnes. Jonas fandt en vibrator frem, og hun blev beordret om på ryggen. Jonas styrede vibratoren, og når Maria nærmede sig klimaks, blev vibratoren slukket. Efter et par runder tease & denial, fik hun endelig lov til at komme.

Herefter blev der budt på kaffe og te, og vi talte oplevelsen igennem. Alle havde haft en god oplevelse, og vi forsatte et stykke tid med at tale om vores erfaringer med seksualitet.

Jeg var godt tilfreds med workshoppen. Jeg havde tilmeldt mig for at få ny inspiration til mit sexliv, og det fik jeg helt sikkert med hjem.

Tak til Jonas og Maria for et godt arrangement.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...