usmand 0 Skrevet 19. Januar Jeg leder efter en slank og ung pige. Jeg vil ikke have fuld service, bare en god hård oliemassage og afslutte med hj eller bj. Jeg ville foretrække en klinik, da jeg finder det mere diskret og mindre personligt, men det er okay med andre arrangementer også. Jeg går måske efter fuld service, men måske ikke første gang. Kan jeg finde noget omkring 600 dkk for 1 time? Hvem kan I anbefale? Tak på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 19. Januar (edited) usmand skrev, for 17 minutter siden: Jeg leder efter en slank og ung pige. Jeg vil ikke have fuld service, bare en god hård oliemassage og afslutte med hj eller bj. Jeg ville foretrække en klinik, da jeg finder det mere diskret og mindre personligt, men det er okay med andre arrangementer også. Jeg går måske efter fuld service, men måske ikke første gang. Kan jeg finde noget omkring 600 dkk for 1 time? Hvem kan I anbefale? Tak på forhånd. Den er en meget urealistisk pris- 600 kr, du ville ikke engang få 15 minutter til den pris… Redigeret 19. Januar af Le courvoisier 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hurtige Stinky 43 Skrevet 19. Januar (edited) Le courvoisier skrev, 1 time siden: Den er en meget urealistisk pris- 600 kr, du ville ikke engang få 15 minutter til den pris… Du skyder ved siden af. Kan gøres for 400-500. Eks. Saibua Redigeret 19. Januar af Hurtige Stinky Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 19. Januar Hurtige Stinky skrev, for 35 minutter siden: Du skyder ved siden af. Kan gøres for 400-500. Eks. Saibua Ok ja-muligvis hvis det han ønsker er noget Thai. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1438 Skrevet 20. Januar velkommen til @usmand. Din tråd er flyttet til det rigtige forum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hurtige Stinky 43 Skrevet 20. Januar (edited) Le courvoisier skrev, for 11 timer siden: Ok ja-muligvis hvis det han ønsker er noget Thai. Det kunne det jo tyde på når han skriver "klinik" ikke-thai koster det samme for lidt mere. BJ med slug har jeg set annoncer for for 400-500 - Candy endda 300. Mon ikke man kan lave en aftale for massage med HJ i 10 min for 500. Så TS skal bare kigges efter annoncen så burde det nemt kunne lade sig gøre. Redigeret 20. Januar af Hurtige Stinky Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 20. Januar Hurtige Stinky skrev, for 2 minutter siden: Det kunne det jo tyde på når han skriver "klinik" ikke-thai koster det samme for lidt mere. BJ med slug har jeg set annoncer for for 400-500 - Candy endda 300. Mon ikke man kan lave en aftale for massage med HJ i 10 min for 500. Så TS skal bare kigges efter annoncen så burde det nemt kunne lade sig gøre. Han skrev: “Kan jeg finde noget omkring 600 dkk for 1 time? Hvem kan I anbefale?” Hvem tilbyder 1 time for 600 kr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hurtige Stinky 43 Skrevet 20. Januar Le courvoisier skrev, for 1 minut siden: Han skrev: “Kan jeg finde noget omkring 600 dkk for 1 time? Hvem kan I anbefale?” Hvem tilbyder 1 time for 600 kr? Saibua 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 20. Januar Hurtige Stinky skrev, for 2 minutter siden: Saibua Ok måske skal tråden flyttes til Thai- hvis det er det som usmand søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
usmand 0 Skrevet 20. Januar Begge thai og ikke-thai er fint for mig. Hvad skal jeg forvente af saibua? Hvis jeg bestiller en massage i 1 time, forventes det at få en HJ? Eller har de en prisliste? Skal jeg medbringe kontanter? Har hun et billede nogen steder? Eventuelle tips er værdsat. p.s. tak, fordi du flyttede tråden til det rigtige sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg