Hop til indhold
peterbrusebad

kontakter piger jer hvis i laver annonce ?

Recommended Posts

Falder tit over folk som laver annoncer. (søger handjob, giver 1000 kr) og diverse. 

Jeg ryster altid på hovedet og tænker der er sku da ikke nogle som kontakter dem. Men er begyndt at tænke mere og mere over det. Kan godt være der har været spørgesmål om dette før, men jeg kan ikke finde dem, så jeg tillader mig at spørge.

Har nogle gode oplevelser med at lave egen annonce, og har i råd til hvordan man bedst laver den ?. 

Mit drømme scenarie er at det er en nysgerrig dame som ikke har prøvet det før og synes det lyder spændende. Men ja det sker nok ikke haha. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 3 minutter siden:

Falder tit over folk som laver annoncer. (søger handjob, giver 1000 kr) og diverse. 

Jeg ryster altid på hovedet og tænker der er sku da ikke nogle som kontakter dem. Men er begyndt at tænke mere og mere over det. Kan godt være der har været spørgesmål om dette før, men jeg kan ikke finde dem, så jeg tillader mig at spørge.

Har nogle gode oplevelser med at lave egen annonce, og har i råd til hvordan man bedst laver den ?. 

Mit drømme scenarie er at det er en nysgerrig dame som ikke har prøvet det før og synes det lyder spændende. Men ja det sker nok ikke haha. 

Jeg har ikke lavet annonce. 
dog en tråd hvor jeg ønskede noget andet. 
(En hel nats møde) 

det gav faktisk 3-4 henvendelser. 
fra forskellige piger. 
dog uden at det blev konkret til noget lige med dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 4 minutter siden:

Nej det sker ikke. Har lavet utallige annoncer, søgt massage, frisør i lingeri, rengøring i lingeri, osv.

0 henvendelser.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har ikke lavet annonce. 
dog en tråd hvor jeg ønskede noget andet. 
(En hel nats møde) 

det gav faktisk 3-4 henvendelser. 
fra forskellige piger. 
dog uden at det blev konkret til noget lige med dem. 

var pigerne "virkelige" men i kunne bare ikke blive enige eller var du ikke tryg ved ved det, så derfor blev det ikke til noget? synes 4 henvendelser lyder godt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 2 minutter siden:

var pigerne "virkelige" men i kunne bare ikke blive enige eller var du ikke tryg ved ved det, så derfor blev det ikke til noget? synes 4 henvendelser lyder godt :D

Ja de var virkelige.  De har da i hvert fald annoncer. 
en af dem er også en der skriver her inde. 
men en skrev hun var interesseret. 
vendte dog aldrig tilbage. 
en løb det bare ud i sandet. 
og de sidste var ikke min type. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 9 minutter siden:

Ja de var virkelige.  De har da i hvert fald annoncer. 
en af dem er også en der skriver her inde. 
men en skrev hun var interesseret. 
vendte dog aldrig tilbage. 
en løb det bare ud i sandet. 
og de sidste var ikke min type. 

Træls!. Ren nysgerrighed, var der nogle der kontaktede dig som ikke var GP"er normalt ? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har  reageret  på  mænds  annoncer  et  par  gange,  hvor jeg også  har  haft  frække  møder.  Den  ene  flere  møder. 

Det har været  annoncer  hvor mændene har  været  konkrete og jeg har  tænkt det var  et  match.

Ser en del  annoncer  hvor  mænd  søger  stor set  gratis  sex,  dem  springer jeg  over. 

Det er  en  god  måde for mig  at  lave  en  en aftale,  da jeg  ikke  selv  annoncere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Træls!. Ren nysgerrighed, var der nogle der kontaktede dig som ikke var GP"er normalt ? :) 

Nej alle var profesionelle GP. 
ellers ville de nok heller ikke have annoncer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 4 minutter siden:

Nej alle var profesionelle GP. 
ellers ville de nok heller ikke have annoncer. 

Jeg læste dit svar igen efter spørgesmålet og fortrød med det samme jeg spurgte, tænkte der måske var 1 som ikke havde annonce men kunne se du havde gjort det klart, det beklager jeg !

Del dette indlæg

Link til indlæg

nope, har haft annonce på annoncelight flere gange for år tilbage, ingen henvendelser :-?

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 10 minutter siden:

Har  reageret  på  mænds  annoncer  et  par  gange,  hvor jeg også  har  haft  frække  møder.  Den  ene  flere  møder. 

Det har været  annoncer  hvor mændene har  været  konkrete og jeg har  tænkt det var  et  match.

Ser en del  annoncer  hvor  mænd  søger  stor set  gratis  sex,  dem  springer jeg  over. 

Det er  en  god  måde for mig  at  lave  en  en aftale,  da jeg  ikke  selv  annoncere. 

Spændende. Troede ikke der var folk som var GP uden at annoncere men istedet spotter folk som søger. Min annonce vil være prisen og ydelsen og fortælle lidt om mig selv uden at bekendte kan genkende mig hvis de faldt over annoncen. Og så selvføleligt en taletidsmobil :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læste dit svar igen efter spørgesmålet og fortrød med det samme jeg spurgte, tænkte der måske var 1 som ikke havde annonce men kunne se du havde gjort det klart, det beklager jeg !

Det skal du da ikke undskylde :)

men nu du siger det kunne da ikke have været så dårligt hvis det var tilfælde :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Det skal du da ikke undskylde :)

men nu du siger det kunne da ikke have været så dårligt hvis det var tilfælde :P

Nej præcis. Elsker tanken om en nysgerrig kvinde tænker hun vil tjene lidt lommepenge :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft annoce i to gange. Den ene gang blev jeg kontaktet af en svindler, der afpressede mig for penge. Ellers ville hun anmelde mig for sex uden samtykke. Det var en frygtelig oplevelse, men politiet har stoppet hende, fordi hun havde gjort det ved flere. Anden gang søgte jeg en pige til urinsex med mig som modtager. Her var prisen 2.500 kr. men det jeg absolut ikke betale, så vi endte i 1.000 kr. Så jeg har fået henvendelser og annoncerne var kun i en dag begge gange…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har haft annoce i to gange. Den ene gang blev jeg kontaktet af en svindler, der afpressede mig for penge. Ellers ville hun anmelde mig for sex uden samtykke. Det var en frygtelig oplevelse, men politiet har stoppet hende, fordi hun havde gjort det ved flere. Anden gang søgte jeg en pige til urinsex med mig som modtager. Her var prisen 2.500 kr. men det jeg absolut ikke betale, så vi endte i 1.000 kr. Så jeg har fået henvendelser og annoncerne var kun i en dag begge gange…

træls med den første, den anden som du blev enig med, var hun GP normalt ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

træls med den første, den anden som du blev enig med, var hun GP normalt ? :)

Det var hun helt sikkert, for hun havde lejet et hus til formålet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, for 9 minutter siden:

Det var hun helt sikkert, for hun havde lejet et hus til formålet :-)

så var hun ikke en god forretningskvinde da :D leje et hus for en indkomst på 1000 kr haha. Ej der er nok mere i den historie end jeg kender til. Tak for din historie! Lyder som om det kan betale sig at annoncere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 8 minutter siden:

så var hun ikke en god forretningskvinde da :D leje et hus for en indkomst på 1000 kr haha. Ej der er nok mere i den historie end jeg kender til. Tak for din historie! Lyder som om det kan betale sig at annoncere :)

Man lejer jo ikke sted for en aftale normalt man har et par stykker så lejen kommer ind også 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For nogle år siden plejede jeg at annoncere på annoncelight.dk hvor jeg havde stort held med at få sexeventyr den vej. Jeg søgte helt specifikt ikke professionelle GP'er men derimod amatørpiger og kvinder med etnisk og muslimsk oprindelse. Herudover søgte jeg piger som ville være interesseret i at få taget film og billeder. 

For at det lykkedes krævede det naturligvis en fyldetsgørende annonce hvor jeg var meget specifikt angående priser, forventninger, set-up og vigtigst af alt: en ærlig og korrekt beskrivelse af mig som person.

Vigtigt var det også med billeder af mig selv i de seksuelle omgivelser som jeg søgte i. Dvs. Billeder fra min allerede eksisterende film med andre piger. Dette gjorde at eventuelle interesseret piger kunne se at det var et set-up som jeg allerede havde erfaring i og som ingenlunde var nyt for mig. 

Da jeg selv ikke ønskede at folk som kender mig ikke skulle kunne genkende mig, så var billeder og teksten naturligvis fremlagt på en måde så man ikke kunne genkendes. Dette fungere ok fint og fik som sagt gang i rigtig mange gode eventyr. Det var dog før sugarbabe-konceptet var i fuldt gang, så tænker jeg fik henvendelser af den slags prinsesser man nu møder der.

Held og lykke til trådstarter. Det skal nok gå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

Man lejer jo ikke sted for en aftale normalt man har et par stykker så lejen kommer ind også 

kommer an på hvordan man læste det. Jeg læste det som om hun lejede et hus til det formål som han tidligere skrev var urinsex. Men ja det er da også ligemeget, var også mest ment i sjov fra min side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 16 minutter siden:

For nogle år siden plejede jeg at annoncere på annoncelight.dk hvor jeg havde stort held med at få sexeventyr den vej. Jeg søgte helt specifikt ikke professionelle GP'er men derimod amatørpiger og kvinder med etnisk og muslimsk oprindelse. Herudover søgte jeg piger som ville være interesseret i at få taget film og billeder. 

For at det lykkedes krævede det naturligvis en fyldetsgørende annonce hvor jeg var meget specifikt angående priser, forventninger, set-up og vigtigst af alt: en ærlig og korrekt beskrivelse af mig som person.

Vigtigt var det også med billeder af mig selv i de seksuelle omgivelser som jeg søgte i. Dvs. Billeder fra min allerede eksisterende film med andre piger. Dette gjorde at eventuelle interesseret piger kunne se at det var et set-up som jeg allerede havde erfaring i og som ingenlunde var nyt for mig. 

Da jeg selv ikke ønskede at folk som kender mig ikke skulle kunne genkende mig, så var billeder og teksten naturligvis fremlagt på en måde så man ikke kunne genkendes. Dette fungere ok fint og fik som sagt gang i rigtig mange gode eventyr. Det var dog før sugarbabe-konceptet var i fuldt gang, så tænker jeg fik henvendelser af den slags prinsesser man nu møder der.

Held og lykke til trådstarter. Det skal nok gå. 

som altid en fornøjelse at høre om dine vilde oplevelser:) Det lyder spændende, jeg må se hvad jeg kan gøre .

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har haft utallige annoncer på annonceligt ud af nok 100 svar var en ægte. efterlysninger herinde kun “fakes” desværre.

det er egentlig ærgerligt for det er jo en god måde.

og forsøgene på at snyde med betalinger og udgifter har været så dumme at hvorfor forsøge. de spilder tid på lange e-mail samtaler for så at komme med pengekrav eller trusler hvilket preller af på mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For en del år siden annoncerede jeg efter et blowjob, og blev i den forbindelse kontaktet af en ung pige fra Harlev ved Aarhus.

Vi skrev lidt frem og tilbage og hun sendte et par billeder.

Vi mødtes i et lokalt solcenter, hvor jeg fik et dejligt blowjob, hvor jeg afslutte i munden af hende, alt imens jeg pillede ved hendes bryster. 

Vi var enige om at gentage succesen, men kalenderen passede ikke efterfølgende, eller hun havde måske fået kolde fødder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 4 timer siden:

Spændende. Troede ikke der var folk som var GP uden at annoncere men istedet spotter folk som søger. Min annonce vil være prisen og ydelsen og fortælle lidt om mig selv uden at bekendte kan genkende mig hvis de faldt over annoncen. Og så selvføleligt en taletidsmobil :D

Forventningsafstemning, tydelighed  og  diskretion  er  afgørende  for  mig. 

Mine  aftaler  har  altid  foregået  på  skrift, så  jeg  ville  aldrig  reagere  på  en  annonce  kun  med  et  telefonnummer. 

Men  ved  at  der er  en  del   som  foretrækker  telefonisk  kontakt  forinden  et  møde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...