Hop til indhold
aalborgsoe

Gangbang med to danske xxlQér

Recommended Posts

aalborgsoe skrev, for 2 timer siden:

Er der virkelig ingen der før har deltaget i arrangement med disse to?

https://annoncelight.dk/showad/359479

Har ledt men kan ikke finde noget? Vil ikke melde mig før jeg ved lidt mere :wub:

Håber virkelig der er nogen der ved noget

- Hvor mange plejer at deltage?

- Hvordan fungerer det?

- osv

På forhånd mange tak :D

Jeg har deltaget adskillige gange og kommer (høhø…) også på torsdag. 
Du tilmelder dig, og når du så er ved adressen ringer du på eller sender en sms, og så bliver du lukket ind af en flink gut. I ordner betalingen, og du hænger jakken. Du kan nok høre, at der er gang i den i lokalet for enden af gangen. 
Der går du ind og smider tøjet, hvor der er plads. 
Der er en dobbeltseng, som pigerne ligger eller sidder på, og så står mændene rundt om eller er i sengen. Der er ikke så meget plads rundt om sengen, så man står lidt tæt:lol:

Der er altid en god og afslappet atmosfære, og folk hygger sig. Der er ikke så meget snak mændene imellem, men nogle gange lidt småsnak, hvis man fx får en god ide med pigerne. 
Folk er generelt gode til at skiftes og give plads til hinanden. 
Der er som regel en 6-7 stykker. Måske færre hvis du kommer i ydertidspunkterne. 

Som sagt er det et rimelig tæt lokale, så hvis du slet ikke bryder dig om at komme tæt på andre mænd, så er det nok ikke sagen.

Pigerne er virkelig søde og afslappede. Det samme er ham, der tager imod. Hvis det er helt galt med pladsen, kan du vist lige vente i værelset ved siden af, hvor han plejer at sidde.  

Jeg er vild med det. Skriv bare en pm, hvis du har noget særligt at spørge om:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...