Hop til indhold
udinaturen

Carla i Aarhhs

Recommended Posts

udinaturen skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/372051

Jeg er brændt lidt varm på hendes udseende. Smil, øjne, ansigt og krop er bare helt perfekt. 

Hvis nogen har været forbi, jamen, så skriv gerne lige herunder. Ellers så smutter jeg nok alligevel forbi indenfor de næste par dage. 

Forstår dig så udemærket, men med en ekstraudstyrsliste på en halv meter og 200 ekstra for kys, så er jeg for længst stået af. De kan jo heller ikke selv huske hvad man bestilte for 45 min. siden. Skal man så lige checke listen for at se om man har nået hele vejen rundt, eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 2 minutter siden:

Forstår dig så udemærket, men med en ekstraudstyrsliste på en halv meter og 200 ekstra for kys, så er jeg for længst stået af. De kan jo heller ikke selv huske hvad man bestilte for 45 min. siden. Skal man så lige checke listen for at se om man har nået hele vejen rundt, eller hvad?

Jeg bestiller altid ekstra hos pigen, da det aldrig er hende, som man skriver med, når vi taler Viby og nogle andre steder i Aarhus. Det er nu ikke helt ualmindeligt at betale ekstra for kys på mine kanter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 10 timer siden:

Jeg bestiller altid ekstra hos pigen, da det aldrig er hende, som man skriver med, når vi taler Viby og nogle andre steder i Aarhus. Det er nu ikke helt ualmindeligt at betale ekstra for kys på mine kanter.

Jeg har bare en indgroet tro på, at det handler om, at de dybest set ikke er til kys. Det er et eller andet sted "for intimt". Og jeg har et eller andet med at skulle kysse en, som ikke har lyst, med mindre hun får ekstra for det. Det absolut aller fedeste er, at hun SELV kysser først, sådan helt impulsivt. Så flyder jeg simpelthen hen i mig selv og kommer igen og igen. Mange af Thai pigerne har deres helt egen måde at markedsføre sig på. De skriver nærmest ingenting - fordi næsten alt er inkl. Måske undtagen anal og sex uden gummi. Så er det jo langt lettere at improvisere hvad kroppen nu har lyst til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...