Abrakadabra 1 Skrevet 22. Januar Nogen der har været der? Hvordan er opplevelsen og pigen i forhold til billeder https://annoncelight.dk/showad/275030 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfur 6 Skrevet 25. Januar Har du fået hende besøgt ? Jeg overvejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm64 0 Skrevet 26. Januar Hun ser fantastisk ud på billederne, nogle der har været forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 26. Januar Venter på, at der lige er en af jer der tjekker hende ud - så skal jeg nok besøge hende og skrive en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Priest 11 Skrevet 26. Januar Jeg kan bekræfte både pigen og kvaliteten. hun er polsk og behersker engelsk og tysk til ug. Hun er mega sexet, og har en meget flot krop. Hun er en der skal besøges. Kom bare af sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 26. Januar Abrakadabra skrev, den 22.1.2024 at 18:23: Nogen der har været der? Hvordan er opplevelsen og pigen i forhold til billeder https://annoncelight.dk/showad/275030 Hun er satme lækker …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfur 6 Skrevet 27. Januar Besøgte hende Igår, billeder er ganske rigtigt.. men bliver ikke en gentagelse her fra jeg er mest til gfe/ hverfald noget mere end bare sex og massage.. hun brokkede sig over jeg kom for langt op i hende, så det var kun en enkel gang ved hende fra min side 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 28. Januar (edited) Jeg vil gerne høre lidt om hvordan hun er når man kommer på besøg. Er hun imødekommende og nærværende eller er hun en af dem der bare venter på at man bliver færdig så hurtig så muligt. Redigeret 28. Januar af Krill Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfur 6 Skrevet 28. Januar Krill skrev, 1 time siden: Jeg vil gerne høre lidt om hvordan hun er når man kommer på besøg. Er hun imødekommende og nærværende eller er hun en af dem der bare venter på at man bliver færdig så hurtig så muligt. Jeg havde følelsen af det bare skulle overståes. Ikke noget med at kramme, fra hendes side. Dog spurgte hun om hun skulle give massage efter sex’en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikolaj80 179 Skrevet 28. Januar Krill skrev, for 2 timer siden: Jeg vil gerne høre lidt om hvordan hun er når man kommer på besøg. Er hun imødekommende og nærværende eller er hun en af dem der bare venter på at man bliver færdig så hurtig så muligt. Hun er mega lækker, det er hende på billederne. 700 kr for 30min. Jeg synes hun er imødekommende. Hun skal besøges igen hvis hun engang kommer tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 28. Januar Okay det var så en til hver side. Forskellige mennesker forskellige meninger, sådan er det jo tit. må nok selv af sted for at se om hun er noget for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfur 6 Skrevet 28. Januar Krill skrev, for 5 minutter siden: Okay det var så en til hver side. Forskellige mennesker forskellige meninger, sådan er det jo tit. må nok selv af sted for at se om hun er noget for mig. Ja tror det kommer meget an på hvad man søger, men ja hun er en rigtigt flot kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 61 Skrevet 29. Januar Jeg har også besøgt hende... En virkelig smuk pige. Hun tilbød superfransk med sprøjt i ansigtet til 200 kr på sms, men det kendte hun ikke til. Hun sagde kommunikationen foregår med en anden kvinde. Da jeg samtidig fornemmede hun måske ikke var så vild med det superfranske, lavede jeg det om til en halv time med alm fransk. Ingen problemer med det. Så kunne jeg bruge tiden til at kysse og kæle med hendes krop og det var hun med på. Meget sød og imødekommende og smuk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg