Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan bekræfte både pigen og kvaliteten. 
hun er polsk og behersker engelsk og tysk til ug. Hun er mega sexet, og har en meget flot krop. Hun er en der skal besøges. Kom bare af sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende Igår, billeder er ganske rigtigt.. men bliver ikke en gentagelse her fra :) jeg er mest til gfe/ hverfald noget mere end bare sex og massage.. hun brokkede sig over jeg kom for langt op i hende, så det var kun en enkel gang ved hende fra min side 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne høre lidt om hvordan hun er når man kommer på besøg.

Er hun imødekommende og nærværende eller er hun en af dem der bare venter på at man bliver færdig så hurtig så muligt.

Redigeret af Krill

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krill skrev, 1 time siden:

Er hun imødekommende og nærværende eller er hun en af dem der bare venter på at man bliver færdig så hurtig så muligt.

Jeg havde følelsen af det bare skulle overståes. Ikke noget med at kramme, fra hendes side. Dog spurgte hun om hun skulle give massage efter sex’en 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krill skrev, for 2 timer siden:

Hun er mega lækker, det er hende på billederne. 700 kr for 30min. Jeg synes hun er imødekommende. Hun skal besøges igen hvis hun engang kommer tilbage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay

det var så en til hver side.

Forskellige mennesker forskellige meninger, sådan er det jo tit.

må nok selv af sted for at se om hun er noget for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krill skrev, for 5 minutter siden:

Okay

det var så en til hver side.

Forskellige mennesker forskellige meninger, sådan er det jo tit.

må nok selv af sted for at se om hun er noget for mig.

Ja tror det kommer meget an på hvad man søger, men ja hun er en rigtigt flot kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende... En virkelig smuk pige.

Hun tilbød superfransk med sprøjt i ansigtet til 200 kr på sms, men det kendte hun ikke til. Hun sagde kommunikationen foregår med en anden kvinde. Da jeg samtidig fornemmede hun måske ikke var så vild med det superfranske, lavede jeg det om til en halv time med alm fransk. Ingen problemer med det. Så kunne jeg bruge tiden til at kysse og kæle med hendes krop og det var hun med på.

Meget sød og imødekommende og smuk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...