Hop til indhold
skytten75

Anbefaling Skønne danske Sofia - Glejberg /Holsted

Recommended Posts

Starter fra begyndelsen.(februar 2022)

Aftalen blev hurtigt klaret på sms.Ankom til stedet på aftalt tidspunkt i Glejberg.Døren blev åbnet af en utrolig smuk og flot smilede kvinde. Da jeg var kommet indenfor sagde jeg at der var aftale med Sofia.Jamen det er mig sagde hun, okay jeg troede du var telefon pige sagde jeg. (What the fuck tænkte jeg sikken en skønhed) kan det virkelig passe, men den var god nok.Så var det på plads, og vi grinte begge lidt af min misforståelse. Derefter snakkede vi lidt om det var nemt at finde osv.

Det blev tid til at skulle se nærmere på skønheden. Klædte hende stille og roligt af,og sikken en flot krop der kom til syne. Hun lagde sig på sengen, og sagde kom.Vi startede med at kysse og kærtegne, bevægede mig langsomt nedad samtidig med jeg kyssede hendes mave.Endte med hovedet mellem hendes ben, og begyndte at smage på hendes våde mis.Den smagte bare godt, og man var ikke itvivl om at det kunne hun lide.Så blev det min tur til forkælelse, hun gav mig en kanon omgang fransk. Blev nødt til at stoppe hende, da jeg gerne skulle mærke hendes dejlige våde mis også.Det blev til et par stillinger, inden jeg måtte kapitulere.Vi sluttede af med med at ligge og snakke lidt. Kom i tøjet og derefter blev der afregnet.Sagde til Sofia at hvis hun var interesseret havde hun en ny stamgæst, svaret var du er mere end velkommen. 

Det er efterfølgende blevet til utallige besøg.Hver gang møder man en veloplagt smilende kvinde, som modtager en med kys og kram.Den intimitet og nærvær man får hos Sofia er helt i top. Ægte kæresteoplevelse.Som tiden er gået, er vi også begyndt at snakke om hvad vi har lavet siden sidst og hvad man har af planer.Det er virkelig skønt at kunne dele dette med Sofia også. 

Har en svaghed overfor smukke fødder, og det har Sofia absolut også. De har ligesom resten af hendes flotte krop fået meget opmærksomhed  gennem tiden. 

Teksten i annoncen er fuldstændig som hun er, og billeder er af hende. 

Hun svarer hurtigt på mail, og har du en tid bliver den overholdt fra Sofias side. 

Kære brødre derude, her har vi en utrolig smuk, sød og veldrejet kvinde som yder en service udover det sædvanlige.Pas godt på hende,hun skulle gerne fortsætte mange år endnu. 

De varmeste anbefalinger herfra til Sofia. 

Sofia kan mødes om mandagen i Glejberg /Holsted.

Samt om torsdagen i Ejby 

Link er som udgangspunkt aktiv fra lørdag middag til mandag sidst på eftermiddagen når hun er i Glejberg/Holsted. 

Redigeret af skytten75
G

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...