Hop til indhold

Recommended Posts

Beklager - svarede på en tråd under BDSM men Besøgte hende i går i Odense - var inden besøget spændt da hun har været i gang i DK længe og fået mest gode anmeldelser med også halvdårlige. Lugtede dog lidt af dominans mit ønske derfor svarede jeg i den tråd.
Troppede op og blev mødt af en skøn ung dame, skør, livsglad, grinende og lyttende til mine ønsker - ikke noget nips men skøn kvinde. Havde medbragt en lækker Rose og vi skålede for en god oplevelse. Det blev det lige efter mine ønsker - hun er nok i min top 3! Emma i Hampen var en stjerne og Elina er og bliver min favorit. 
Men Dior skal besøges igen :x

https://annoncelight.dk/showad/340094

Del dette indlæg

Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 8 timer siden:

Beklager - svarede på en tråd under BDSM men Besøgte hende i går i Odense - var inden besøget spændt da hun har været i gang i DK længe og fået mest gode anmeldelser med også halvdårlige. Lugtede dog lidt af dominans mit ønske derfor svarede jeg i den tråd.
Troppede op og blev mødt af en skøn ung dame, skør, livsglad, grinende og lyttende til mine ønsker - ikke noget nips men skøn kvinde. Havde medbragt en lækker Rose og vi skålede for en god oplevelse. Det blev det lige efter mine ønsker - hun er nok i min top 3! Emma i Hampen var en stjerne og Elina er og bliver min favorit. 
Men Dior skal besøges igen :x

https://annoncelight.dk/showad/340094

Kan du mon afsløre lidt af seancen, når du skriver at det lugtede lidt af dominans ?

Syntes heller ikke billederne viser et nips, men bestemt en skøn kvinde. Ligner hun stadig billederne ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde nok håbet på en lidt mere bestemt og dominerende kvinde - hun var iklædt lækker lak heldragt og var en smule dominerende og klaskede mig blidt. Havde nok ikke fortalt, at det godt måtte være mere kommanderende end hun udøvede. Næste gang skal hun squ styre mig rundt :smile: men var samlet set godt tilfreds - selvom jeg da godt kan se at det ikke virker som jeg fik hvad jeg bestilte. Hun er dog lækker og skide sød så helt super for mig !

Redigeret af pokerface2000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøver et besøg til i næste uge, hvor Domina rollen skal prøves helt af - så må det prøves af (evt med GS)  Anmeldelse følger i denne tråd :!:

Redigeret af pokerface2000

Del dette indlæg

Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 21 timer siden:

Prøver et besøg til i næste uge, hvor Domina rollen skal prøves helt af - så må det prøves af (evt med GS)  Anmeldelse følger i denne tråd :!:

venter spændt, for følte selv men domina oplevelse der var lunken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Dior i fredags.

Det tog lidt tid at få kontakt til hende. Hun udsatte et par gange. Men pludselig lykkedes det.

Jeg kom ind i hendes lejlighed. Hun var meget sød og spurgte om jeg havde nogle specielle ønsker. Jeg havde ikke noget særligt på sinde andet end at få en fræk massage og en sød pige.

Hun startede med at give mig massage. Hun havde en del tøj på til at starte med og massagen virkede nærmest traditionel. Men hun er god til at tirre og langsomt men sikkert  kom lidt af tøjet af og hun begyndte at blive ret tændt. Hun var lidt af en vildkat, men stadigvæk sød. Hun begyndte at give noget b2b og det det var dejligt frækt. Hun var også meget glad for at jeg tog fat i hende og det var et godt samspil. Jeg følte hun var tilstede og gjorde et super stykke arbejde. Så begyndte hun på en fræk pussyslide og hun gnubbede sig frækt og sexet frem og tilbage. Det var meget erotisk at se hende gnide sig frem og tilbage mens jeg nød det mere og mere. Jeg måtte bede hende om at sænke farten lidt, det gjorde hun og begyndte at give mig et frækt blowjob. Et smaskende og lækkert blowjob der viste hvor god hun er. Hun spurgte om jeg havde lyst til noget prostatamassage og det ville jeg gerne. Hun tog et kondom på og masserede mig mens hun masserede mine boller blidt. Hun stoppede og gav mig et dybere blowjob. Hun var klar til en masse mere og jeg ville også gerne, men hendes intense forarbejde var for grundigt og jeg kunne ikke holde mig mere. Hun slikkede mig og masserede blidt min numse mens jeg fik en skøn udløsning. Der var stadigvæk lidt tid til overs og hun spurgte om jeg havde lyst til noget mere massage. Det fik jeg mens hun underholdt mig med hendes vidunderlige personlighed. Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg kommer hos hende.

Klar anbefaling hvis der er nogen der ønsker sig en autentisk og ægte pige der ikke bare skal have sine penge. Hun giver dig lidt af sig selv i oplevelsen på en kærlig og nærværende måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Latentos3 skrev, den 6.1.2025 at 22:55:

Besøgte Dior i fredags.

Det tog lidt tid at få kontakt til hende. Hun udsatte et par gange. Men pludselig lykkedes det.

Jeg kom ind i hendes lejlighed. Hun var meget sød og spurgte om jeg havde nogle specielle ønsker. Jeg havde ikke noget særligt på sinde andet end at få en fræk massage og en sød pige.

Hun startede med at give mig massage. Hun havde en del tøj på til at starte med og massagen virkede nærmest traditionel. Men hun er god til at tirre og langsomt men sikkert  kom lidt af tøjet af og hun begyndte at blive ret tændt. Hun var lidt af en vildkat, men stadigvæk sød. Hun begyndte at give noget b2b og det det var dejligt frækt. Hun var også meget glad for at jeg tog fat i hende og det var et godt samspil. Jeg følte hun var tilstede og gjorde et super stykke arbejde. Så begyndte hun på en fræk pussyslide og hun gnubbede sig frækt og sexet frem og tilbage. Det var meget erotisk at se hende gnide sig frem og tilbage mens jeg nød det mere og mere. Jeg måtte bede hende om at sænke farten lidt, det gjorde hun og begyndte at give mig et frækt blowjob. Et smaskende og lækkert blowjob der viste hvor god hun er. Hun spurgte om jeg havde lyst til noget prostatamassage og det ville jeg gerne. Hun tog et kondom på og masserede mig mens hun masserede mine boller blidt. Hun stoppede og gav mig et dybere blowjob. Hun var klar til en masse mere og jeg ville også gerne, men hendes intense forarbejde var for grundigt og jeg kunne ikke holde mig mere. Hun slikkede mig og masserede blidt min numse mens jeg fik en skøn udløsning. Der var stadigvæk lidt tid til overs og hun spurgte om jeg havde lyst til noget mere massage. Det fik jeg mens hun underholdt mig med hendes vidunderlige personlighed. Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg kommer hos hende.

Klar anbefaling hvis der er nogen der ønsker sig en autentisk og ægte pige der ikke bare skal have sine penge. Hun giver dig lidt af sig selv i oplevelsen på en kærlig og nærværende måde.

Har du et link til den skønne pige. De andre links i opslaget virker ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er Dior så gejlet op med makeup, som på hendes fotos, når man besøger hende?
Jeg kunne i princippet godt tænke mig at besøge hende, men det er for meget til min smag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Daddycool skrev, for 3 timer siden:

Det har hun i hvertfald de gange jeg har besøgt hende. Og hun bruger en del glidecreme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har aldrig besøgt hende, men har haft lyst flere gange, selvom hendes figur ikke lige er mig.

men hendes annoncer er nogen af de bedste på Annoncelight, da jeg er 100% sikker på ægte billeder, da hun ofte skifter til nye. Det kunne mange andre lære noget af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Daddycool skrev, den 14.2.2025 at 14:44:

Jeg kunne i princippet godt tænke mig at besøge hende, men det er for meget til min smag...

Jeg tror ikke at du får hende naturel, for en del af hendes ritual inden der kommer nogen på besøg, er efter min opfattelse også at gøre sig klar. 
ved kommunikationen, kan du spørge ind til specifikke ting som er vigtige for dig, og så er jeg næsten overbevist om at du ikke vil blive skuffet når hun åbner døren. 
god tur :x

og spørgsmål omkring billeder. Så er de som udgangspunkt selfies… og det du ser er hvad du møder. Hun prøver at få billederne til at ligne alle andre “meget dullede” men hun er heldigvis nede på jorden, med meget energi, som også er beskrevet her i tråden :)

Redigeret af Dkm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...