Lille-per 38 Skrevet 26. Januar, 2024 Ifb. med arbejde kom jeg forbi Horsens og besøgte Ferry …. Super sød kvinde lækker krop med fine bryster og lille røv …. Massage først var ikke noget særligt ingen pirring , men efter 15. Min om på ryggen til super blow , 69 som hun nød , gummi på og op og ride , uha hun var stram men hun red så jeg måtte stoppe hende så bagfra som jeg kan lide det , hun har spejl så vi kan se hinanden når vi elsker ….. jeg må gave hende igen før hun glider videre til Odense . Fin lejlighed ud til Smedegade men man bliver lukket ind idet man kommer Link kan jeg ikke lægge ind men I kan nok finde hende alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 145 Skrevet 26. Januar, 2024 Hende her? https://annoncelight.dk/showad/390744 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 38 Skrevet 26. Januar, 2024 Bjørn skrev, for 5 timer siden: Hende her? https://annoncelight.dk/showad/390744 Ja , hun er dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1404 Skrevet 28. Januar, 2024 Lille-per skrev, den 26.1.2024 at 19:52: Ja , hun er dejlig Skal hun snart til Odense siger du?.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 38 Skrevet 28. Januar, 2024 Det næste var Odense mente hun , Jeg regner med et tur i næste uge så spørger jeg hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
62peter 24 Skrevet 29. Januar, 2024 Var forbi her sidst eftermiddag. Det var første og sidste gang, for mig var massagen en gang olie sjask uden plan eller arrangement. Lidt gnubbe op af en dørkarm kunne have gjort det samme uden man var sjasket ind i olie. Fair nok pæn pige med pæn krop, men for mig duer hun ikke Gentagelse nej aldrig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1404 Skrevet 30. Januar, 2024 62peter skrev, for 20 timer siden: Var forbi her sidst eftermiddag. Det var første og sidste gang, for mig var massagen en gang olie sjask uden plan eller arrangement. Lidt gnubbe op af en dørkarm kunne have gjort det samme uden man var sjasket ind i olie. Fair nok pæn pige med pæn krop, men for mig duer hun ikke Gentagelse nej aldrig Ja jeg tænker da også bare at du skal finde et andet sted, hvis det er massagen som er i højsædet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg