Heaperus 4 Skrevet 26. Januar (edited) Efter at havde brugt tid på at finde den rigtig pige. Gennem jeres anmeldelser. Tænkte jeg som ny bruger ikke at der er noget forkert i at bekræfte jeres anmeldelser. Mit valg faldt på https://annoncelight.dk/showad/281646 Det var det hele værd. Fik kontakt aftalt tid. Spurgte hvor lang tid. Svarer kom man på vores kemi. Men ankommet var det et lige gyldigt spørgsmål fandt godt sammen med det samme. Valgte så 45 min med kys. Blev nærmere 1 time. Smiler blev faktisk helt forelsket i pigen. Så en gentagelse er sikkert herfra når muligt. Diana er en sød lækker pige, skønt at være sammen med. Vil ikke gå i detaljer med vores akt. Men tak for jeres valg af pige fra mig. Kan kun give jer ret. Hun er det hele værd. Ingen fortydelser herfra. Kun tag chancen ved hende. Et plus hendes bryster er total lækker, virkelig dejlig at kramme. Blev helt vild med dem. Hun sagde så frisk at jeg må sende dig et billede af dem. Redigeret 26. Januar af Heaperus En tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg