Hop til indhold
TheLion

Fortryllende young Ellie på en januaraften men med lidt der kunne være bedre

Recommended Posts

Så var jeg forbi young Ellie på det ydre Vesterbro på en januaraften, der ellers stod i håndboldens tegn. Hun holder til på et af de sædvanlige hoteller, som en del vel efterhånden kender. Jeg er ikke sikker på, om hun har en veninde med – jeg kunne have mistænkt Alice, som jeg også overvejede at besøge, men postadressen er en anden, så det er det nok ikke. Jeg tror også, at @dhnmdst for øvrigt har anmeldt Ellie for nylig.

Young Ellie:

https://nympho.dk/n15962/5558/young-ellie-new-in-copenhagen/#profile-about

(hyperlinks virker som bekendt ikke til nympho.dk)

Pigen modtog mig i en sort kimono og sådan noget lyserødt/beige lingeri. Spinkel pige. Jeg tror, at alderen med de 20 år, der står nu – før var det 18 år – passer rimelig okay. Meget fin lidt sart bleg hud, blå øjne og langt hår i den mere mørke ende. Fin krop og naturlige bryster. I det hele taget meget naturlig i sin fremtoning. Faktisk meget smuk på sin egen måde. Små fine Mickey Mouse-hjemmesko. Af østeuropæisk oprindelse – hun skriver selv Estland. Billederne passer meget godt. Jeg havde bestilt en time til 1.600 kr. med CIM. I alt 1.900 kr.

Pigen var sådan lidt måske ikke forsigtig men stille og rolig i det. Først lidt kys, så over i sengen, ned på hinanden, så missionær. Hendes blow er et lidt mere stille og roligt af slagsen. Der bliver brugt en del hånd, så det var ikke lige mig, men det lidt sådan stille og rolige tempo var faktisk ret behageligt – men det er ikke det vilde blow. Meget fin krop og lille numse. Brysterne var netop naturlige og faktisk okay store, men de kunne have siddet lidt skarpere. Hun skriver selv B-skål – jeg ville tro en C. En fornøjelse at få lov til at røre lidt ved hendes bryster. Meget fin dernede også – der er sikkert forskel på hvor stram en pige er.

I det hele taget en meget stille og rolig pige. Der er sådan noget lidt tilbageholdende over hende. En sådan meget fin GFE. Der er fine, små kys, berøringer etc. Hun havde måske næsten sådan noget lidt fortryllende eller lidt eventyr-agtigt over sig. Men der var ikke tungekys. Hun var netop til den lidt mere forsigtige side uden helt at være det. Hun kunne i sin GFE måske minde lidt om Milana young babe på det punkt. Jeg endte med at afslutte i munden på hende – i det hele taget meget sød og serviceminded pige men netop tilbageholdende. Det er jo dog, synes jeg op til pigen selv, men lidt ærgerligt når man f.eks. havde håbet på lidt tungekys, og hun i annoncen skriver at hun også er til GFE. Eller som hun bagefter skriver, når hun beskriver denne: “From showering you with kisses…”. Hun mindede mig dog ikke om en søstjerne, som @AgentLeman har skrevet et sted, hvor han også nævner det med de manglende tungekys, men hun var netop meget tilbageholden og hun tog ikke særlig meget initiativ.

Så er der det med stedet. Det har intet at gøre med pigen. Men det er æv med de hotelværelser. Denne gang skulle jeg op på en af de øvre etager (jeg skriver ikke hvilken), og man kunne som udgangspunkt ikke bruge elevatoren. Der er jeg nok lidt uenig med @dhnmdst, der skriver at det er bedre med hoteller end lejligheder. Der var lidt rod på værelset men pyt. Men derudover stod der skraldeposer på værelset. Det er bare lidt æv. Jeg tror, det er noget med det samlede indtryk.

Fin pudesnak, det engelske er ikke perfekt, men hun kan oversætte med telefonen.

Alt i alt dog en meget fin pige. Hun havde netop noget lidt fortryllende over sig – ret smuk på sin egen måde. Hun sagde, at hun bliver her et par dage endnu og smutter videre en af dagene i slutningen af næste uge, men at hun godt kunne finde på at komme igen. Jeg kunne godt overveje at lægge vejen forbi igen men der var lige det med GFE’en, stedet og oprydningen.

God jagt derude :)

Det er altid lige det med at få valgt et citat:

”Even the darkest night will end, and the sun will rise.” 

Victor Hugo, Les Misérables.

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

* Som en lille ekstra bemærkning stod der hun ville være her i 14 dage i @dhnmdst’s anmeldelse. Så nu må vi se, hvor lang tid det bliver, når hun sagde slutningen af næste uge til mig.

Og så missionær og et par forskellige stillinger, skulle der have stået i anmeldelsen :)

Redigeret af TheLion
Tilføjelse mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var helt vild med hendes ansigt. Hun er virkelig sød og smiler dejligt. Men som du siger, så er hun også meget stille og rolig. Det passer nok godt til mig, men det er nok smag og behag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
rupsaz skrev, for 2 timer siden:

Jeg var helt vild med hendes ansigt. Hun er virkelig sød og smiler dejligt. Men som du siger, så er hun også meget stille og rolig. Det passer nok godt til mig, men det er nok smag og behag. 

Tak for din kommentar. Med hendes ansigt? Jeg tror, nok mange også tænker på kroppen og den slags, men ansigtet spiller da også en rolle. Hun så som sagt meget fin ud – og ansigtet her var meget fint også, hvis det er det som du tænker på. Nu ved jeg ikke, om vi er ude i, om det har fået hjælp eller ej. Om det er smag og behag ved jeg ikke. Der var så lige lidt med GFE’en og sådan. 

Hendes annonce er dog allerede væk, æv, så det er vel hvad det er – hun sagde ellers hun ville være her til slutningen af ugen :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

HVOR ER DU, ELLIE ???

Hvorfor er du allerede væk igen...og mon du nogensinde kommer tilbage ?

Hvorfor er livet bedre i Odense. Hvad har de som Kbh. ikke kan tilbyde ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 26 minutter siden:

Brunsviger :P

Touché :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
rupsaz skrev, for 5 timer siden:

Ingen hjælp på hende tror jeg.

Hun er vist tilbage i Odense. 

Tak for lige at vende tilbage. Du får mig ikke til at starte en diskussion om hvorvidt hun har fået hjælp i ansigtet. Nu jokede jeg dog lige lidt med det i min kommentar før – for det kunne dog meget vel ligne at hun har fået det, som i jeg er ret sikker, men et utrolig fint resultat.

Og ja, netop i Odense nu. Godt set.

ppd skrev, for 5 timer siden:

HVOR ER DU, ELLIE ???

Hvorfor er du allerede væk igen...og mon du nogensinde kommer tilbage ?

Hvorfor er livet bedre i Odense. Hvad har de som Kbh. ikke kan tilbyde ?

Hun sagde netop, at hun ville være blevet til slutningen af ugen. Nu har hun lige været her, men snakkede om at hun netop skulle til Odense bagefter – altså i slutningen af ugen. Det er måske lidt hurtigt at spørge, om hun nogensinde kommer tilbage, når hun lige har været her. Det kan måske også komme til at virke lidt for sådan kliché-romantisk/skuespils-agtigt? Men det er godt nok ærgerligt endnu engang med en pige, der er her så kort tid. Det giver som jeg var inde på i en tråd for nylig lidt udfordringer ligesom længden mellem pigernes ophold som også nævnt i en anden tråd – flere måneder til et halvt år. Det er også lidt æv, da det virkede som hendes første ophold så hun lige skulle lidt i gang.

dhnmdst skrev, for 2 timer siden:

Brunsviger :P

Det må være nogle gode nogen så, når du først skrev hun planlagde 14 dage i din anmeldelse… :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
rupsaz skrev, den 29.1.2024 at 15:26:

Fuldstændig enig! Har besøgt hende flere gange (meget vanedannede)

Del dette indlæg

Link til indlæg
vibber skrev, for 8 timer siden:

Fuldstændig enig! Har besøgt hende flere gange (meget vanedannede)

Jeg forstår stadig ikke, hvorfor ansigtet lige skal nævnes i den kommentar, som du kommenterer på. Men godt at høre, at du også havde nogle gode oplevelser med young Ellie. Min egen oplevelse med hende var netop overordnet god, men med et par småting f.eks. lidt med GFE’en og et par skraldeposer. Jeg ved derfor heller ikke, om jeg ville kalde hende “vanedannende”. Men måske mere bare rigtig fin. Jeg synes, man fik indtrykket af, at hun virkelig prøvede så godt hun kunne.

Imponerende at du har været der flere gange. Det var godt nok ikke lang tid, at hun var i København, for jeg tænkte at hun måske skulle have lidt mere tid til at komme i gang :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 4 timer siden:

Jeg forstår stadig ikke, hvorfor ansigtet lige skal nævnes i den kommentar, som du kommenterer på

Jeg forstår ikke hvorfor du hele tiden skal "over analyserer" hvad andre har gjort/gør sig af observationer om dette og hint!

Du har jo selv gjort dig dine observationer mht f. eks. skraldeposer, Du mener c-bryster og ikke b-bryster som Ellie selv beskriver dem, endvidere skriver du at hj ikke lige er dig, for senere at skrive at det var faktisk behageligt alligevel, forskellige mennesker, forskellig opfattelse af ting.

I dette indslag er det er dig selv der bliver ved med at væve rundt i det samme, på trods af at du ikke vil indgå i en diskussion om pigens ansigt, hvilket der absolut heller ikke er nogen grund til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 3 timer siden:

Jeg forstår ikke hvorfor du hele tiden skal "over analyserer" hvad andre har gjort/gør sig af observationer om dette og hint!

Du har jo selv gjort dig dine observationer mht f. eks. skraldeposer, Du mener c-bryster og ikke b-bryster som Ellie selv beskriver dem, endvidere skriver du at hj ikke lige er dig, for senere at skrive at det var faktisk behageligt alligevel, forskellige mennesker, forskellig opfattelse af ting.

(…)

Tak for din kommentar der desværre også omhandler min person lidt. Det er altid interessant at høre, hvad andre måtte tænke. Det står dig frit for at mene, at nogen “overanalyserer” etc. Typisk ville det nok være noget som nogen f.eks. ville sige i forbindelse med en psykologsamtale.

Jeg tror måske, at du ligger lidt for meget i tingene her – måske er det bedre at fokusere på selve anmeldelsen? Det bliver lidt en påstand om noget som nogen “altid gør”. Jeg vil meget gerne frabede mig den slags kommentare om min person med om nogle f.eks. skulle tænke for lidt eller for meget eller være for aggressive eller ej, men hvis du er uenig i min anmeldelse af young Ellie skal du være mere end velkommen til det. Jeg tror dog ikke helt, du har læst, hvad der står. Prøv f.eks. at læse min sidste kommentar. Nogle oplevelser kan være gode men hvor der stadig er plads til forbedringer:

TheLion skrev, for 8 timer siden:

(…)

Min egen oplevelse med hende var netop overordnet god, men med et par småting f.eks. lidt med GFE’en og et par skraldeposer. Jeg ved derfor heller ikke, om jeg ville kalde hende “vanedannende”. Men måske mere bare rigtig fin. Jeg synes, man fik indtrykket af, at hun virkelig prøvede så godt hun kunne.

Imponerende at du har været der flere gange. Det var godt nok ikke lang tid, at hun var i København, for jeg tænkte at hun måske skulle have lidt mere tid til at komme i gang :)

Det er ikke alting, der er sort/hvidt – her er det overvejende positivt med en overordnet god oplevelse, men hvor GFE’en måske ikke helt sad i skabet og der var skraldeposer, men hvor pigen var rigtig fin, og synes jeg gjorde sit allerbedste. Og nu hvor vi kommer til observationer så er udtryk som “dette og hint” etc. måske lidt gammeldags og et lidt sjov udtryk. 

Gløden skrev, for 3 timer siden:

(…)

I dette indslag er det er dig selv der bliver ved med at væve rundt i det samme, på trods af at du ikke vil indgå i en diskussion om pigens ansigt, hvilket der absolut heller ikke er nogen grund til.

Det bliver igen en påstand om en person. Hvis du ligger mærke til det, er det faktisk dig selv, der begynder at fortolke på noget som jeg har skrevet som svar til en anden bruger.

Jeg tænker måske, at der er andre steder der vil være bedre med dig at skrive den slags end i en tråd om Ellie.

I forhold til pigens ansigt så har det formentlig fået hjælp, men er et utrolig fint resultat. Det er ikke mig selv der har bragt det op, men et medlem/en bruger og dernæst en anden der igen kommenterer på kommentaren og nu dig selv. Der er for mig at se også mange andre aspekter ved pigen end bare hendes ansigt, hvilket jeg også har forsøgt at sige, da jeg synes at det er lidt sjov bare at lægge vægt på det.

I forhold til om folk kan have forskellige oplevelser af ting, så er det delvist korrekt. Det er lidt samme diskussion som der også har været i andre tråde om “sandheden”. Noget er netop subjektivt, men der er også noget der er fakta og som du selv skriver “observationer.” For mig at se var young Ellie en super skøn pige.

Æv, at Ellie er taget videre :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...