AV1 55 Skrevet 29. Januar (edited) Hej, Er der nogen der kender til hende her? Det er latex og anal der tiltrukket min opmærksomhed https://annoncelight.dk/showad/372271 Redigeret 29. Januar af AV1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 29. Januar Annoncen kan ikke findes. Vend tilbage til forsiden for at se en liste over aktive annoncer. ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AV1 55 Skrevet 29. Januar Milner skrev, for 2 minutter siden: Annoncen kan ikke findes. Vend tilbage til forsiden for at se en liste over aktive annoncer. ??? Nu skulle linket vist virke- tak for at gøre opmærksom på det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 29. Januar Et søg på Annonce ID, og du vil finde en masse anmeldelser. https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=372271&quick=1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 29. Januar AV1 skrev, for 2 minutter siden: Nu skulle linket vist virke- tak for at gøre opmærksom på det Og ja , hun skulle være rigtig rigtig fræk - har skrevet med hende på whatsapp , pis jeg først nu ser hun er på amager igen , ikke tit hun er i Kbh området, har lavet en anden aftale i dag med en ungarsk babe jeg blev kontaktet af tidligere på FB dating , 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AV1 55 Skrevet 29. Januar Den Anonyme skrev, for 4 minutter siden: Et søg på Annonce ID, og du vil finde en masse anmeldelser. https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=372271&quick=1 Tak, jeg søgte på navnet, nu har jeg lært noget nyt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KapowSti 38 Skrevet 29. Januar pdrhan skrev, for 16 minutter siden: Og ja , hun skulle være rigtig rigtig fræk - har skrevet med hende på whatsapp , pis jeg først nu ser hun er på amager igen , ikke tit hun er i Kbh området, har lavet en anden aftale i dag med en ungarsk babe jeg blev kontaktet af tidligere på FB dating , FB Dating? FB som i Facebook? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danishman 85 Skrevet 29. Januar Er ikke hende man skriver med. Men hun levere en god service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 29. Januar (edited) KapowSti skrev, for 2 timer siden: FB Dating? FB som i Facebook? ja - hun kontaktede mig sidste år , mødte hende og hun tog så afsted igen , hun kontaktede mig så igen her i sidste uge på FB dating hvor hun fandt mig....lille fræk sag der er sindsygt fræk Redigeret 29. Januar af pdrhan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike 283 Skrevet 29. Januar Jeg er 99% sikker på at hun er taget retur til Thailand. Hun er ikke aktiv på Whatsapp mere og der var hun normalt super hurtig til at svare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KapowSti 38 Skrevet 29. Januar pdrhan skrev, for 10 minutter siden: ja - hun kontaktede mig sidste år , mødte hende og hun tog så afsted igen , hun kontaktede mig så igen her i sidste uge på FB dating hvor hun fandt mig....lille fræk sag der er sindsygt fræk Vidste slet ikke det FB Dating er en ting. Man lærer hele livet, bare langsommere med alderen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 29. Januar AV1 skrev, for 5 timer siden: Tak, jeg søgte på navnet, nu har jeg lært noget nyt Navnet kan i nogen tilfælde virke, men kommer an på hvad folk skriver i overskriften. Så altid søg på Annonce ID. Happy hunting 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg