Hop til indhold

Recommended Posts

Endelig havde en af de mest serviceminded piger i branchen en aftenvagt. Jeg kom kl. 18. hos pussy galores hvor jeg inden havde set Tiffany havde aftenvagt. Hun kom ind med det størtste smil og sagde hej, og undskyld hun var ved at spise. Jeg købte 1 ½time hvilket jeg ikke fortrød. Hun kom tilbage havde hun børstet tænder og smagte pragtfuldt. Hun er en super dejlig kælepotte som man kun kan blive i godt humør af at møde. Selve akten var super, jeg blev virkelig forkælet det var så tæt på kærstesex man kan komme. Hvis bare alle piger havde hendes gode humør, så var vi mænd super heldige. Det er ikke sidste gang jeg har besøgt Tiffany og det var heller ikke første gang.

Once you go black you never go back.

www.pussygalores.dk

kayano

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har samme oplevelser med dejlige Tiffany D. Smittende humør, utroligt serviceminded, meget kærlig - alt i alt super dejlig pige. Jeg kan også kun anbefale hende!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Enig. En af de første glædespiger jeg havde fornøjelsen af. Sjovt nok er hun kun blevet et par år ældre på 12 år - men altid guld at besøge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kan tilslutte mig de rosende ord.  Hun er en rigtig humør-bombe og piv-fræk samtidigt. Går man efter en sikker oplevelse med en mørk pige, så er hun et rigtigt godt bud.

Og ja, hun er måske noget ældre end angivet, men hvad betyder det, sålænge hun kan leve op til hendes fotos.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan er stedet rent diskretions mæssigt? Tænker på nu ligger det vel ved siden af at par håndværker firmaer, hvor de glor på "os" sexkunder da de sikkert godt ved hvad der foregår?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sidste jeg var der kørte jeg ind i gården hvor "baghuset" ligger. Jeg kørte en tur rundt om huset, med nedrullede vinduer og vinkede til dem der befandt sig i gården. Tilsyneladende var det så vant til, at der kom gæster der, at de ikke engang orkede at vinke tilbage. Uhøflige "svin" tænkte jeg. Nå med det fede ved rundturen var, at man kunne parkere nærmest lige udenfor hoveddøren.

Men igen det var lidt skuffende, at der ikke hang folk ud over alternere og kom med tilråb, da jeg glad og forventningsfuld steg ud af bilen med følgende ord skrevet i panden "Jeg skal ind og besøge den dejlige Tiffany".

Til gengæld har jeg så prøvet at besøge en privat/diskret pige, der boede ude på Søren tyndskid mark. Her blev der til gengæld kigget meget intenst af de få naboer jeg mødte på vejen ned til det fantastiske "diskret" sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Tiffany hos Seduction Girls.

Havde fået lidt fritid for mig selv og det skulle udnyttes, havde i forvejen chekket at Tiffany var på "arbejde". Desværre var der optaget, så jeg tog en tur videre og fik ordnet et par indkøb før jeg vendte tilbage. Nu var der ledigt YES!!!

Det er ikke første gang at jeg besøger denne lækre chokosag, men der var dog gået måske et par år siden sidst. Lad mig sige det: Hun er blandt de bedste af de bedste...stadig. Hun gjorde alt det jeg godt kan lide og jeg fik nydt synet af hendes smækre brune krop oven på min store hvide. Jeg kunne se synet i spejlet og selv om jeg ikke er vild med at se mig selv, blev det vældig rart at se på. Efter at jeg havde ydet hvad jeg havde i mig den dag, lå vi som sædvanlig og snakkede. Hun er hamrende dejlig og rigtig sød. Jeg bliver nødt til at vinde i lotto, så jeg kan lege med hende i et par timer.

For jer der ikke har prøvet hende og hvis i har lyst til en mørk pige....så er hun jeres første valg.

En smilende OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Vil ogsaa gerne melde mig til fan klubben, hun har hele pakken - sexy, fantastisk krop og GF.

Den eneste grund til at jeg ikke har besogt hende noget  mere er at hun desvaerre har vagter der passer rigtigt skidt ind I mit program.

mvh

G

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må også lige give et thumbs up med her. Hun er enestående. Altid glad og smilende. Jeg forstår ikke alt hvad hun siger, selvom hendes danske er rigtigt godt, men så griner jeg bare af det alligevel..

Hun er ekstremt fræk og har en exceptionel krop. Jeg kan absolut ikke pege på nogen klagepunkter. Selv den lille smule mave, hun har tillagt sig er helt fin. Bare benene og røven er så fantastiske.

Brysterne er også abnormt gode. Jeg troede faktisk de var ægte, indtil hun fortalte mig noget andet. Jeg er ellers ikke til fake bryster, men de er flot lavet.

Jeg kan vitterlig ingen klagepunkter finde (ud over det med at forstå hendes danske helt), selvom jeg sidder og leder i mit hoved efter et eller andet, der kan gøre det mere troværdigt.

Så har du ikke været der endnu, så gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må også lige give et thumbs up med her. Hun er enestående. Altid glad og smilende. Jeg forstår ikke alt hvad hun siger, selvom hendes danske er rigtigt godt, men så griner jeg bare af det alligevel..

Hun er ekstremt fræk og har en exceptionel krop. Jeg kan absolut ikke pege på nogen klagepunkter. Selv den lille smule mave, hun har tillagt sig er helt fin. Bare benene og røven er så fantastiske.

Brysterne er også abnormt gode. Jeg troede faktisk de var ægte, indtil hun fortalte mig noget andet. Jeg er ellers ikke til fake bryster, men de er flot lavet.

Jeg kan vitterlig ingen klagepunkter finde (ud over det med at forstå hendes danske helt), selvom jeg sidder og leder i mit hoved efter et eller andet, der kan gøre det mere troværdigt.

Så har du ikke været der endnu, så gør det.

Jeg må indrømme at jeg har to alvorlige klagepunkter ang.: Tiffany:

1. Jeg har ikke råd til at besøge hende så ofte og længe jeg har lyst

2. Hendes vagter ligger dårligt for mig

;) ;) ;) ;) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg må indrømme at jeg har to alvorlige klagepunkter ang.: Tiffany:

1. Jeg har ikke råd til at besøge hende så ofte og længe jeg har lyst

2. Hendes vagter ligger dårligt for mig

;) ;) ;) ;) ;)

Nr. 1 kan der nok ikke gøres noget ved. M.h.t  nr. 2 mener jeg da Tiffany er tilknyttet pussycall ordningen, således at hun også kan træffes udenfor hendes vagter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nr. 1 kan der nok ikke gøres noget ved. M.h.t  nr. 2 mener jeg da Tiffany er tilknyttet pussycall ordningen, således at hun også kan træffes udenfor hendes vagter.

Det er hun ganske rigtigt. Hun laver ikke andet end dette, har hun fortalt mig. Det er så også et minus, når nu jeg lige tænker lidt efter. Men det kan da være, hun er begyndt på det efter hun fortalte det for det er trods alt et stykke tid siden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det tirsdag og jeg er netop rejst mig fra Tiffanys skød. Alle jer, der følger med her, ved naturligvis, hvordan det har været: Som det plejer, og sådan skal det være. Tiffany er det sikre valg. Hun giver, og hun tager fra. Jeg betages hver gang af hendes chokoladebrune kulør, de velformede let forstørrede bryster med de store mørke brystvorter. Farven på hendes lyserøde fisse - samme kulør som hendes tandkød. Begge dele smager varmt og vådt. Vi knepper i bund, og vi er begge overraskede, når Lene banker på døren. - Ha' det godt til næste gang, når vi ses igen, for det gør vi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...