JonDo 532 Skrevet 30. Januar Halløj i stugen. Jeg var forbi Paris for et par dage side. hun holde til på Sexyclub. så det er jo nemt at få en aftal i hus. Er kommet ind i bolle rumme og 2-3 min efter komme Paris ind hun talle super fint engels og er super sød og snakker godt samme, så skal hun ud men penge og det der der under lige nok altid tage 5-10 min nogen der hvad hvad pige lave ? Paris komme ind igen og vi snake super godt samme efter 5-10 snak grine vi lidt og komme igang og jeg vil squ helle havde snaket med hind den den sex tror aldrig jeg har fået et så ringe BJ, ja hun er ny i den værten menn sutte pik men kondom på og forhuden over pik hovet så skal det virk lige arbejde igen, så jeg må guide hinde så på tidspunkt var jeg så stiv men slik ikke hård prøve vi lidt sex og men det så ud til at gøre ondt på hinde, jeg spurte om hun var ok JA JA svar hun men jeg stoppe og sagde det kan jeg ikke det ser ud til at det gør ond på dig. så vi fik snak lidt mere. så vis du er til en rigtig sød pige at snakke med kan jeg klart anbefal Paris men er du til sex vil jeg nok prøve en anden pige. fuck hvor har jeg vær uheld i år kun max dårlige købe sex gider squ ikke mere. Mvh. den ordblinde 2 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4393 Skrevet 30. Januar meUsex skrev, for 12 minutter siden: Peris?? Hold nu op, du ved jo godt hvad @JonDo mener. 3 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 247 Skrevet 30. Januar If you understand peris makes the review irrelevant was far as searching Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 30. Januar meUsex skrev, for 2 timer siden: Peris?? Jeg læste det som penis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
swapswap 28 Skrevet 30. Januar Tak for info JonDo ! Hun har ellers nogle lækre ben ! Men BJ delen skal hun åbenbart lige lære -:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg