Ledelsen 557 Skrevet 30. Januar Er det nogen der har erfaring med hende her; https://annoncelight.dk/showad/395106 Jeg har ingen idé om hvordan man finder ud af om billederne er falske, men jeg er sikker på at en anden kan finde ud af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 30. Januar Ledelsen skrev, for 1 minut siden: Jeg har ingen idé om hvordan man finder ud af om billederne er falske, men jeg er sikker på at en anden kan finde ud af det Jeps. Billederne er "lånt" og ligger under et utal af navne rundt omkring på nettet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 557 Skrevet 30. Januar yrghh skrev, for 1 minut siden: Jeps. Billederne er "lånt" og ligger under et utal af navne rundt omkring på nettet Tak, så sparer jeg de 2000 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhus guy 18 Skrevet 30. Januar (edited) Jeg fandt også noget her: fapello - Det ser umiddelbart ikke helt holdbart ud. Redigeret 30. Januar af Aarhus guy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 30. Januar Hvis hun bruger stjålne billeder, hvordan genkender I hende så, hvis hun skal straffes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 538 Skrevet 30. Januar "Det eneste jeg skal bruge fra dig er et billede og en detaljeret beskrivelse af hvordan du ca. Kunne tænke dig at bruge mig." At ovenstående citeret fra annoncen, ikke får alarmklokkerne til at ringe, er mig en gåde. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 342 Skrevet 30. Januar ErnstOle skrev, for 8 minutter siden: "Det eneste jeg skal bruge fra dig er et billede og en detaljeret beskrivelse af hvordan du ca. Kunne tænke dig at bruge mig." At ovenstående citeret fra annoncen, ikke får alarmklokkerne til at ringe, er mig en gåde. Prøv at sende et billede af brat pit til hende, med en beskrivelse af at det er dig, og se hvordan hun reager på “falske billeder” 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 30. Januar Efterfølgende bliver mail spamet, nej tak til annoncer kun med mail. Anmeld annoncen, hvis der er beviser for falske billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 30. Januar Kunne ellers have været frækt med en ung slavetøs og så især en med 3 brystvorter, det har jeg sku ikke prøvet endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 31. Januar Og nu er annoncen, ikke overraskende, fjernet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg