Hop til indhold

Recommended Posts

Ledelsen skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ingen idé om hvordan man finder ud af om billederne er falske, men jeg er sikker på at en anden kan finde ud af det

Jeps. Billederne er "lånt" og ligger under et utal af navne rundt omkring på nettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 1 minut siden:

Jeps. Billederne er "lånt" og ligger under et utal af navne rundt omkring på nettet

Tak, så sparer jeg de 2000 kr :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Hvis hun bruger stjålne billeder, hvordan genkender I hende så, hvis hun skal straffes?

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Det eneste jeg skal bruge fra dig er et billede og en detaljeret beskrivelse af hvordan du ca. Kunne tænke dig at bruge mig."

At ovenstående citeret fra annoncen, ikke får alarmklokkerne til at ringe, er mig en gåde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 8 minutter siden:

"Det eneste jeg skal bruge fra dig er et billede og en detaljeret beskrivelse af hvordan du ca. Kunne tænke dig at bruge mig."

At ovenstående citeret fra annoncen, ikke får alarmklokkerne til at ringe, er mig en gåde.

Prøv at sende et billede af brat pit til hende, med en beskrivelse af at det er dig, og se hvordan hun reager på “falske billeder” :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne ellers have været frækt med en ung slavetøs og så især en med 3 brystvorter, det har jeg sku ikke prøvet endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...