Grabbing 629 Skrevet 30. Januar (edited) Link først for de utålmodige: https://annoncelight.dk/showad/395042 Kelly Brown har vist været anmeldt før herinde under sine tidligere annoncer. Hun har fået ny annonce og jeg tænkte jeg ville skrive en anmeldelse af denne fantastiske kvinde, så der er noget at søge på. Jeg har besøgt Kelly snart en håndfuld gange i Aalborg. Det er hende på billederne og nu den hotte video hun har uploadet også. Billederne er 100% som hun ser ud når du møder hende. Booking foregår nemt og smertefrit via sms (for mit vedkommende). Der er hurtig respons og det du bestiller ved bookingen er også det Kelly er forberedt på at give dig når du kommer til hendes lejlighed. Jeg plejer at bestille en time med GFE, kys og superfransk. Så snart jeg ankom, var der gang i kyssene. Kelly kysser super blødt, vådt og dejligt. Et hurtigt bad og så gik hun i gang med det skønneste blowjob, siddende på knæ foran mig så jeg kunne se det hele, sådan lidt fra oven. Det er et himmelsk blowjob hun giver. Hendes mund og læber var fantastiske omkring pikken og hun kunne lide det hun lavede. Derefter fik jeg lov at slikke hendes lækre og velsmagende fisse. Hun har en lidt større clitoris som var virkelig dejlig at lege med tungen med. Hun nød min indsats meget og var ikke bange for at give lyd fra sig mens jeg "arbejdede" downstairs. Så sex i flere forskellige stillinger og masser af kys imens. Hun kan virkelig få mig helt op at ringe og at se på hende imens var en kæmpe turnon fordi hun er så smuk og veldrejet. Jeg var helt vild med at få øjenkontakt. Hun har de smukkeste mørke øjne. Da vi var færdige med sex, var der lidt tid til overs. Vi brugte tiden på at puste ud og sludre lidt sammen. Kelly taler perfekt engelsk så der er ingen begrænsninger der. Meget sød og engageret kvinde der også kan føre en voksen samtale. Lige nu venter jeg på at hun kommer til Aalborg igen men jeg overvejer om ikke jeg skal køre en smut til Aarhus for at besøge hende. Så er du en af de mange der har kigget på mørke piger men ikke har villet tage skridtet pga. manglende anmeldelser, så har du hermed en fra mig om Kelly. Besøg hende, det vil du helt sikkert ikke fortryde! Redigeret 30. Januar af Grabbing 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 30. Januar Det må sku blive til et besøg når hun rammer Aalborg .. . Super anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 629 Skrevet 31. Januar Bertil68 skrev, for 13 timer siden: Det må sku blive til et besøg når hun rammer Aalborg .. . Super anmeldelse Det lyder som en god plan, Bertil68. Tak for rosen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Night_Fever 114 Skrevet 2. Februar Må lige istemme koret af begejstrede. Kelly er super sød at snakke med (hun taler fremragende engelsk), yder super services og er smækker-lækker. Fin lejlighed og nem kommunikation om aftale. Glæd jer københavnere - fra mandag er hun i Hovedstaden en uges tid! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 629 Skrevet 3. Februar @Night_Fever vi burde lave en fanklub 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil168 14 Skrevet 4. Juni Hun er på vej til Aalborg igen fortæller hun … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1131 Skrevet 5. Juni Bertil68 skrev, den 30/1/2024 at 18:31: Det må sku blive til et besøg når hun rammer Aalborg .. . Super anmeldelse Bertil168 skrev, for 23 timer siden: Hun er på vej til Aalborg igen fortæller hun … I bedes se bort fra indlæg fra disse brugere, der har overtrådt flere regelsæt. De er smidt ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg