Livsnyderen 75 85 Skrevet 27. Januar, 2014 Hej, er ved at planlægge et besøg i Gambia af 3 uger varighed, Kommer bl.a. til Banjul er der nogen her som har erfaringer med købepiger i denne del af verdenen, eller er det muligt at få noget sympati fisse der På forhånd TAK for svarerne MVH Livsnyder75 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Januar, 2014 Husk at tage rigeligt med kondomer med hjemme fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ta99 3 Skrevet 27. Januar, 2014 Ja de siger, 75% har HIV og resten tuberkolose så husk kun at kneppe uden gummi, hvis pigen hoster! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 27. Januar, 2014 Ja de siger, 75% har HIV og resten tuberkolose så husk kun at kneppe uden gummi, hvis pigen hoster! Tak for jeres svar, jeg holder mig fra kvinderne derude, hvis turen bliver til noget, Skal ikke komme hjem med sygdomme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maximus 267 Skrevet 27. Januar, 2014 Ikke helt 75% men 28 % blandt sexarbejdere ifølge acces Gambia Stadig ca 27,5% for meget til min smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg