Krølle Bølle 1122 Skrevet 10. Juni, 2014 Hvad med jyderne - er de ikke krejlere!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 10. Juni, 2014 (edited) '>Det er da vist osse kun for jyder.Kan desværre ikke indsætte direkte fotos. Beklager. Redigeret 10. Juni, 2014 af Krølle Bølle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 10. Juni, 2014 '> Det er da vist osse kun for jyder. Kan desværre ikke indsætte direkte fotos. Beklager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 11. Juni, 2014 (edited) To hunde mødes hos dyrlægen og kommer til at tale om, hvorfor de er der. Den ene fortæller: "Naboens lækre puddeltæve var løs og så - ja jeg kunne ikke lade være med at springe på hende. Nu er jeg her for at få klippet bollerne". Den anden siger:"Det er noget tilsvarende... Min ejerinde stod nøgen efter badet og lænede sig ind over bordet - og så kunne jeg ikke styre mig og hoppede på hende bag fra". "Nå skal du så også have klippet bollerne?" "Nej, jeg skal have fjernet ulvekløerne, så jeg ikke kommer til at rive hende!" Redigeret 11. Juni, 2014 af warmgun 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper 1968 Skrevet 11. Juni, 2014 Hehe en stille aften i saunaklubben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 12. Juni, 2014 Sådan en dag er der sateme noget ved at handle ind. Kære B D - der er noget aller helvedes livsbekræftende over dette billede - for mig intet frækt i det - ikke liderligt - osv osv - og hvorfor : det er jo bare sådan vi ser mange danske kvinder i alle aldre på stranden - helt naturligt - så naturligt, - at jeg egentlig slet ikke selv bemærker de BH løse kvinder mere - og vel bare det danske frisind - og ligestilling og ligeværdighed mellem de 2 køn. + - bare et pragtfuld billede af en ung kvinde på vej videre i hendes unge liv - jeg håber hun får et godt liv Mange hilsner Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
talk2us.dk 11 Skrevet 20. Juni, 2014 Med venlig hilsen og god Sankt Hans. LadySnowfox / GBR 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) Redigeret 20. Juni, 2014 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Juni, 2014 Øv... Jeg troede helt bestemt at der stod "kostume" når man får fint besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg