Hop til indhold
BTB

Sjove foto og gode jokes

Recommended Posts

To hunde mødes hos dyrlægen og kommer til at tale om, hvorfor de er der.

Den ene fortæller: "Naboens lækre puddeltæve var løs og så - ja jeg kunne ikke lade være med at springe på hende. Nu er jeg her for at få klippet bollerne".

Den anden siger:"Det er noget tilsvarende... Min ejerinde stod nøgen efter badet og lænede sig ind over bordet - og så kunne jeg ikke styre mig og hoppede på hende bag fra".

"Nå skal du så også have klippet bollerne?"

"Nej, jeg skal have fjernet ulvekløerne, så jeg ikke kommer til at rive hende!"

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg

two_thumbs_up_smiley_emoticon.gif  indkops_dame.jpg         3d_applause.gif     grin.gifgrin.gifgrin.gifgrin.gifgrin.gif

Sådan en dag er der sateme noget ved at handle ind.

Kære B D

- der er noget aller helvedes livsbekræftende over dette billede :)  :)   - for mig intet frækt i det - ikke liderligt - osv osv  - og hvorfor : det er jo bare sådan vi ser mange danske kvinder i alle aldre på stranden - helt naturligt - så naturligt, - at jeg egentlig slet ikke selv bemærker de BH løse kvinder mere - og vel bare det danske frisind - og ligestilling og ligeværdighed mellem de 2 køn. :) + :)

- bare et pragtfuld billede af en ung kvinde på vej videre i hendes unge liv - jeg håber hun får et godt liv :)

Mange hilsner

Nyder livet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...