Nye tider 6943 Skrevet 10. Marts, 2024 (edited) Tømreren skrev, den 7.2.2024 at 20:39: Sjælland, og da klinikken hun er flyttet til, generelt fremstår grøn, og ikke annoncere på EG, AL eller lign, så linker jeg heller ikke til klinikken herinde. - lad være med at vise noget som helst om muligheder for kontakt til hende - - BEHOLD hende for dig selv - - - det er jo DIG hun VIL - - ikke alle mulige andre fæhoveder. Nyd det - nyd hende - - og vær alligevel meget påpasselig med dine penge Redigeret 10. Marts, 2024 af Nye tider 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 284 Skrevet 11. Marts, 2024 udinaturen skrev, den 29.2.2024 at 23:50: Nu vil jeg gerne vide, om du har været ude få en øl med hende og om du har flere penge tilbage på din konto? (Ift. alle de fordomme som eksistere) Ja, og har stadig mine penge, da hun selv tilbød at vi skulle skiftes til at betale for drikkevare. Så fik bekræftet, at hun nok ikke kun var ude efter mine penge, på trods af fordomme 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 284 Skrevet 11. Marts, 2024 Nye tider skrev, for 16 timer siden: - lad være med at vise noget som helst om muligheder for kontakt til hende - - BEHOLD hende for dig selv - - - det er jo DIG hun VIL - - ikke alle mulige andre fæhoveder. Nyd det - nyd hende - - og vær alligevel meget påpasselig med dine penge Gør jeg også, hendes identitet og hvor hun er henne, vedkommer ingen andre. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg