Huntersen 49 Skrevet 8. Februar https://annoncelight.dk/showad/370609 Hej brødre, Please hjælp mig. Jer som det er lykkedes for at lave en aftale med Lana. Hvordan er det lykkedes for jer? Jeg har både prøvet at ringe og skrive sms'er til det nr, som er i AL-annoncen, men jeg får ingen svar. Og jeg har ikke hemmeligt nr eller er af en uønsket etnisk nationalitet. Håber der er nogle som kan hjælpe for hun står ret højt oppe på min bucketliste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 8. Februar Mystisk, jeg sendte bare en sms og 45 minutter efter havde hun min pik i munden Det lyder underligt at du ikke kan få hul igennem. Hvis jeg må være nysgerrig, hvad skriver du i dine sms’er? Og på hvilket sprog? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 49 Skrevet 8. Februar (edited) Grabbing skrev, 1 time siden: Mystisk, jeg sendte bare en sms og 45 minutter efter havde hun min pik i munden Det lyder underligt at du ikke kan få hul igennem. Hvis jeg må være nysgerrig, hvad skriver du i dine sms’er? Og på hvilket sprog? Jeg skrev på engelsk. Tænker du at et andet sprog er bedre? Og jeg har spurgt efter en aftale dagen efter. Jeg spurgte også om priser, men tavsheden har været larmende Redigeret 8. Februar af Huntersen manglede tekst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 9. Februar Huntersen skrev, for 4 timer siden: Jeg skrev på engelsk. Tænker du at et andet sprog er bedre? Og jeg har spurgt efter en aftale dagen efter. Jeg spurgte også om priser, men tavsheden har været larmende Hmm, det lyder virkeligt underligt. Engelsk er fint. Jeg spurgte fordi jeg tænkte du måske skrev på dansk. Mærkeligt! Som sagt gik det aldeles glat for mit vedkommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 49 Skrevet 9. Februar Grabbing skrev, for 6 timer siden: Hmm, det lyder virkeligt underligt. Engelsk er fint. Jeg spurgte fordi jeg tænkte du måske skrev på dansk. Mærkeligt! Som sagt gik det aldeles glat for mit vedkommende. Har skrevet en privat besked til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 9. Februar Huntersen skrev, for 17 timer siden: Jeg har både prøvet at ringe og skrive sms'er til det nr, som er i AL-annoncen, men jeg får ingen svar. Og jeg har ikke hemmeligt nr eller er af en uønsket etnisk nationalitet. Nogle Thai piger deler kontakter, og er man røget på den sorte list hos én, kan man også være det hos andre uden at have besøgt/kontaktet dem. Ved ikke om det kan være tilfældet hos dig. /North 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 49 Skrevet 9. Februar North skrev, for 5 timer siden: Nogle Thai piger deler kontakter, og er man røget på den sorte list hos én, kan man også være det hos andre uden at have besøgt/kontaktet dem. Ved ikke om det kan være tilfældet hos dig. /North Tak for dit svar Jeg kan dog ikke forestille mig, at jeg skulle være på sådan en liste, da jeg, hvad jeg ved af, ikke har haft nogle konflikter med nogen, men du har da sikkert ret i, at de forskellige snakker sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 125 Skrevet 30. April Jeg kan også melde mig under fanerne som en der ikke har fået svar fra Lana - hendes annonce er aktiv i dag og jeg har forsøgt at få en aftale i 3 dage nu. Det er ret underligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjyden9000 5 Skrevet 28. Juni Jeg har sammen problem. Har prøvet at ringe og skrive høftlig på engelsk. Men intet svar. Ved ikke lige hvad at jeg har gjort forkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Swarts Skrevet 28. Juni Rolig @Nordjyden9000 Hun har sikkert travlt og kører på det sikre, det skal nok blive din tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 49 Skrevet 28. Juni Med.Lem skrev, den 30.4.2024 at 11:03: Jeg kan også melde mig under fanerne som en der ikke har fået svar fra Lana - hendes annonce er aktiv i dag og jeg har forsøgt at få en aftale i 3 dage nu. Det er ret underligt Nordjyden9000 skrev, for 1 time siden: Jeg har sammen problem. Har prøvet at ringe og skrive høftlig på engelsk. Men intet svar. Ved ikke lige hvad at jeg har gjort forkert. Swarts skrev, for 8 minutter siden: Rolig @Nordjyden9000 Hun har sikkert travlt og kører på det sikre, det skal nok blive din tur Som Swarts skriver, så blev det også min tur til sidst. Tror hun først besvarer når hun har åbnet sin profil på AL, sikkert fordi hun drukner i henvendelser og ikke magter at skrive til alle. Det lykkedes mig til sidst at komme gennem nåleøjet og ja, det var da en ok oplevelse, men jeg har nu også prøvet det der var bedre Held og lykke, drenge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg