Den Anonyme 890 Skrevet 8. Februar (edited) Endelig kom hun til København! Og fandme os på tide! Jeg har netop besøgt denne chokolade gudinde Og wauw, hun er indbegrebet af GFEnaughtyness, not a word, men det er sådan jeg oplevede hende Efter alle de gode anmeldelser fra vores jyske brødre, så blev jeg nødt til at se det med egne øjne, og wauw jeg blev blæst bagover. Hun er sjov, intelligent også er hun helt nede på jorden. Hun perfomer alle ydelser til UG, specielt hendes blowjob er fandme imponerende. Nogen har stillet spørgsmål om hvordan hendes anal var, og jeg må bare sige hudløst ærligt, det var fandme godt! Hun var med fra start, og var bestemt ikke nærig med den dejlige røv Hun er her til imorgen aften vist nok, så vis man skal nå og møde hende inden hun enten smutter til det mørke Jylland eller hjem, så er det snart! 110% gentagelsesfaktor. Klart i toppen af min oplevelser i denne verden. Obligatorisk link --> https://annoncelight.dk/showad/395042 Redigeret 8. Februar af Den Anonyme 8 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 890 Skrevet 8. Februar Lige en tilføjelse: Vi snakkede os kort om fakes og at hun får mange anmodninger om at sende billeder eller anden form for verifikation, hvilket er lidt underligt, når hun har så mange anmeldelser. Så enten er det fyrer der ikke læser eroguide, eller fyrer der bare vil have noget gratis, dont know. Pointen er, hun er verificeret af flere herinde. Jeg rådede hende dog til at putte en eller flere af hendes anmeldelser i hendes annonce, så folk den vej rundt kunne læse lidt op på hende, og hvad folk havde af oplevelser i hendes selskab. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 629 Skrevet 9. Februar @Den Anonyme tak for en god anmeldelse. Dejligt at se at København melde sig ind i Kellys fanklub Hun er super fantastisk og smuk som få. Hun har smidt link til dette og et par andre reviews ind i sin annonce nu. Forhåbentligt vil potentielle kunder læse dem og så bare komme afsted uden så mange dikkedarer 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 890 Skrevet 9. Februar Grabbing skrev, for 3 timer siden: @Den Anonyme tak for en god anmeldelse. Dejligt at se at København melde sig ind i Kellys fanklub Hun er super fantastisk og smuk som få. Hun har smidt link til dette og et par andre reviews ind i sin annonce nu. Forhåbentligt vil potentielle kunder læse dem og så bare komme afsted uden så mange dikkedarer Jeg har været meldt ind, siden jeg så hende, men Jylland har bare ikke været en mulighed Også alle de gode anmeldelser fra de jyske brødre, gjorde mig bare misundelig I har det rigtig godt i Århus området! Ja det kan jeg se, tror bare hun skal vænne sig til branchen, for de fleste piger har det jo i deres annoncen, som en form for verifikation 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 890 Skrevet 9. Februar poppel skrev, for 12 minutter siden: Hun er svær at få fat i Ikke min oplevelse (både før og efter besøg/anmeldelse ^^) Bruger du SMS eller Whatsapp? Jeg bruger whatsapp til at kommunikere med hende, men da jeg første gang sendte en SMS, kom der besked retur kort tid efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 890 Skrevet 9. Februar poppel skrev, for 7 timer siden: Hun er svær at få fat i Jeg tror måske godt jeg ved hvorfor. Hun fortalte idag, da jeg besøgte hende en sidste gang inden hun smuttede, at hun havde fået mange aflysninger. Lidt ærgerligt, hvis det betyder hun ikke kommer tilbage til København. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg