Hop til indhold
Guest bootylover25

In Herlev Hanna best suck 15 min 300 kr or 30 min 500 kr condom

Recommended Posts

Guest bootylover25

Så fik jeg besøgt Hanna i Herlev.

Stedet var lidt svært at finde men det lykkes.

Jeg får besked om nummer på døren osv.

Hun åbner døren og får ret hurtigt indtrykket af, at det er noget hun ikke gør af lyst. Derudover ligner hun ikke hende på billederne. Formerne er der stadig, så tror dog det er den samme, men med en anden hårfarve og slet ikke det der ligner make up.

Vi står på værelset, og da hun ikke har skrevet only cash eller ligende går jeg ud fra, at hun har mobilpay. Det har hun så ikke, så jeg må ned til en hæveautomat at hæve, hvorefter jeg kom tilbage.

Jeg havde bestilt 15 minutter for 300kr.

Hun suttede på den i 10 sekunder og så gik det over til sex, hvilket var fint med mig. 

Hun er ret følelseskold og disconnected under sex og ligger egentlig bare passivt og venter på, at jeg bliver færdig. Hun siger kun når der er noget hun er utilfreds med noget jeg gør, eller forsøger på at gøre. Længere henne siger hun et eller andet på et sprog jeg ikke forstår, men kan hurtigt regne ud, at det betyder "er du ikke snart færdig?" der er nok gået 7-8 minutter maks. Jeg beslutter mig for at give den gas, så jeg cummer efter 2-3 minutter.

Hun rejser sig og går ud, og siger til mig, at der ligger servietter på bordet. Jeg får tørret mig, men hun når så at komme tilbage igen hvor jeg lige har fået underbukserne på, hvor hun så siger et eller andet som jeg ikke fanger, men det er tydligt, at hun har travlt med at få mig ud. Hun smiler dog lidt da hun siger farvel.

Jeg fik lettet trykket thats it. Det var ikke det værste jeg har oplevet men heller ikke det bedste. Havde jeg vidst hvordan hun var på forhånd, havde jeg sparet de 300kr. 

Synes det er vildt akavet når det er en der egentlig ikke kan lide sit job... Ligesom når man kommer smilende med god energi hen til kassedamen og hun bare mumler og ligner en der ikke har sovet i et år..

https://annoncelight.dk/showad/384998

Redigeret af bootylover25

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Jeg fik lettet trykket thats it.

Ja, undskyld - hvad havde du forventet mere på et kvarter? Du skal ind ad døren, hilse pænt, ud af døren og hæve penge, ind ad døren igen, have tøjet af, nå et knald og havet tøjet på og ud ad døren igen.

Et godt råd: forbered dig inden, du tager afsted, så du ikke skal rende frem og tilbage. Og spar så lidt mere op så du har til mindst en halv time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bootylover25 skrev, for 8 timer siden:

Vi står på værelset, og da hun ikke har skrevet only cash eller ligende går jeg ud fra, at hun har mobilpay. Det har hun så ikke, så jeg må ned til en hæveautomat at hæve, hvorefter jeg kom tilbage.

Hvor lang tid gik der inden du kom tilbage? 

Hvis der er gået 10 minutter,  så er der jo ikke meget tilbage af de 15 minutter........

Del dette indlæg

Link til indlæg
bootylover25 skrev, for 9 timer siden:

da hun ikke har skrevet only cash eller ligende går jeg ud fra, at hun har mobilpay.

At du går ud fra at en Udenlandsk pige har Mobilepay der kræver MIT ID at oprette og som er på vej til at ændre på anonymiteten så diskretionen ryger er mig en gåde og lyder som en nybegynder fejl i min optik. 

Hun er ret følelseskold og disconnected under sex og ligger egentlig bare passivt og venter på, at jeg bliver færdig.

Du går til en der tilbyder 15 minutter for 300 kr det er discount knald og skriger bollefabrik og der skal mange mænd igennem for at lave nogen som helst penge og forventer indlevelse igen stor nybegynder fejl. 

der er nok gået 7-8 minutter maks. Jeg beslutter mig for at give den gas, så jeg cummer efter 2-3

Igen som de andre skriver du ankommer din tid starter du må ud og hæve penge du kommer tilbage så er der ikke meget tilbage af 15 minutter 

Synes det er vildt akavet når det er en der egentlig ikke kan lide sit job... Ligesom når man kommer smilende med god energi hen til kassedamen og hun bare mumler og ligner en der ikke har sovet i et år..

Hun tilbyder sex til discount priser og ligesom kassedamen har hun muligvis haft 10 kunder før dig der var assholes så orker man næppe smilet. Igen du kan være svineheldig at møde en engagerert livlig pige i det prisleje men det er oftest som at vinde i Lotto eller at blive udvalgt som astronaut (ret sjældent). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bootylover25
Dillermand Junior skrev, for 54 minutter siden:

At du går ud fra at en Udenlandsk pige har Mobilepay der kræver MIT ID at oprette og som er på vej til at ændre på anonymiteten så diskretionen ryger er mig en gåde og lyder som en nybegynder fejl i min optik. 

Du går til en der tilbyder 15 minutter for 300 kr det er discount knald og skriger bollefabrik og der skal mange mænd igennem for at lave nogen som helst penge og forventer indlevelse igen stor nybegynder fejl. 

Igen som de andre skriver du ankommer din tid starter du må ud og hæve penge du kommer tilbage så er der ikke meget tilbage af 15 minutter 

Hun tilbyder sex til discount priser og ligesom kassedamen har hun muligvis haft 10 kunder før dig der var assholes så orker man næppe smilet. Igen du kan være svineheldig at møde en engagerert livlig pige i det prisleje men det er oftest som at vinde i Lotto eller at blive udvalgt som astronaut (ret sjældent). 

Jeg synes den er svær, for man kan jo også blive skuffet af at betale 1000kr..

den aller første jeg var hos for nogle år siden modtog mobilpay. Derfor gik jeg ud fra, at når man forsøgte at ramme det danske marked så havde man garderet sig. Havde jeg væretmpå visit i det land som hun kom fra, havde jeg ikke forventet det.

Der står ikke noget om overførslen på mobilpay. Det kunne være en reol fra den blå avis?

Tjaa jeg er ikke herrer over hvilke kunder der har været før, men det er jeg jo ikke herre over. Hvis det var tilfældet, så havde hun ikke været meget glad eller livlig over 1500kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til info er hendes veninder også omtrentlig som beskrevet, også i 30 minutter. De arbejder ofte samme sted og har samme priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bootylover25
lille_peter skrev, for 1 time siden:

Hvor lang tid gik der inden du kom tilbage? 

Hvis der er gået 10 minutter,  så er der jo ikke meget tilbage af de 15 minutter........

10 minutter, da det lå et ret diskret sted, så 5 min køretur både derhen og tilbage igen.

Hun sagde “you come back?” Hvor så jeg sagde yes.

Nogen ville nok have sagt “fuck det” og så bare kørt igen uden at give besked, hvorefter hun så stod tilbage uden en indtægt, men sådan er jeg dog ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bootylover25 skrev, for 53 minutter siden:
Dillermand Junior skrev, for 1 time siden:

Jeg synes den er svær, for man kan jo også blive skuffet af at betale 1000kr

det er også stadig i discount enden og det at du kan skuffes ved dyre aftaler ændrer ikke ved at de billige knald der er den gode oplevelse i ni ud af ti tilfælde mindst,  hvis ikke chancen er dårligere end det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv taget en masse aftaler i det billige discount sex leje og jeg lærte hurtigt at der var langt imellem snapsene og de god oplevelser og at det mest kun var hos Felina på Frederiksberg, Milena Big Boobs i Herlev og Emily ( den af dem der tilbød sex under graviditeten som har lavet trekanter med Jessica Serrano) at jeg fik god sex og gode oplevelser i den prisklasse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
bootylover25 skrev, for 11 timer siden:

Hun åbner døren og får ret hurtigt indtrykket af, at det er noget hun ikke gør af lyst. Derudover ligner hun ikke hende på billederne. 

.... så jeg må ned til en hæveautomat at hæve, hvorefter jeg kom tilbage.

Hvoffor i alverden gik du ikk bare?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bootylover25
jensen jr. skrev, den 11.2.2024 at 11:14:

Hvoffor i alverden gik du ikk bare?

Ved ikke, burde jeg også bare have gjort. Tænker også, at jeg kan holde mig indtil jeg skal til Thailand nu. Sidst jeg var der, fik jeg et knald for 150kr i 20 minutter og var en kongeoplevelse sammenlignet med det her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...