Jerome111 1 Skrevet 11. Februar Hej, Er det noen som kan fortelle meg hva som er den vesentligste forskjellen mellom Lady Iris og Mistress no1? Har lyst å besøke begge neste gang jeg er i Køben. Men må velge en. Begge ser super lekre ut. Hilsen en Nordman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Lover 188 Skrevet 11. Februar (edited) Jerome111 skrev, for 8 minutter siden: Hej, Er det noen som kan fortelle meg hva som er den vesentligste forskjellen mellom Lady Iris og Mistress no1? Har lyst å besøke begge neste gang jeg er i Køben. Men må velge en. Begge ser super lekre ut. Hilsen en Nordman Vil anbefale dig en helt anden, som nok skal kunne tøjle en sådan Viking fra det høje nord: Lady Cherie - Heks af guds nåde Uha - har for år tilbage været fanget i hendes vold - meget skræmmende oplevelse .... Redigeret 11. Februar af Pussy Lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 734 Skrevet 11. Februar Jerome111 skrev, for 2 timer siden: Hej, Er det noen som kan fortelle meg hva som er den vesentligste forskjellen mellom Lady Iris og Mistress no1? Har lyst å besøke begge neste gang jeg er i Køben. Men må velge en. Begge ser super lekre ut. Hilsen en Nordman Det er svært for så mange ting spiller ind. Men hvad søger du hos en Herskerinde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg