Bubsi 104 Skrevet 13. Februar, 2024 I sidste uge var jeg en smut forbi klinikken på Hans Broges Gade, - har ikke været der siden corona blæste ind over landet. I mellemtiden er der så kommet en ny ejer, en flink og køn thai, som har haft klinikken i 4 -5 måneder. Hun var rigtig god til sit job, - nok den bedste massage jeg har fået i Århus det sidste par år. 350 kr for 55 min. Er der fare for gentagelse, - Jeps. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Wilsonn 24 Skrevet 13. Februar, 2024 Fik du mere end bare massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 13. Februar, 2024 Peter Wilsonn skrev, for 46 minutter siden: Fik du mere end bare massage? Nej, kom kun for massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Wilsonn 24 Skrevet 13. Februar, 2024 Bubsi skrev, for 7 minutter siden: Nej, kom kun for massage Modtaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr i Skive 0 Skrevet 22. Januar Er der nogen der har været forbi Nong/Wandee for nyligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg