Crabman 2227 Skrevet 14. Februar, 2024 (edited) https://nympho.dk/n16255/5654/miss_gfe/ Okay så jeg valgte at besøge Alex, kan sige at det ikke er hende man ser på billederne, men tilgengæld en meget sød, ung, petit og smuk pige. DET ER VIRKELIG NABOENS USKYLDIGE PIGE. Hun var vel maks omkring 19-21 år. Hun sendte dog billede på WhatsApp inden jeg kom, så man kunne se hvem hun var. Jeg spurgte ind til hvorfor hun egentlig brugte en "fake profil" da jeg kom op til hende, da hun virkelig ikke behøvede det, fordi hun er en virkelig smuk pige, med meget små fine bryster. Når men hendes grund til at skjule hendes identitet er en lang historie, og lidt rystende, men lød meget troværdig i mine øre. Men selve agten fejlede nu ikke noget, man skulle dog tage lidt initiativet selv. Fik følelsen af hun var forholdsvis ny i faget, men hun var super sød at være sammen med. Det var nu kun et forsøg på "GFE", stadig tilfredsstillende dog, og mener med det at hun virkede ny til det hele. Kys er uden tunge, men ellers gav hun den gas med kys, tunge og lidt bidderi på nipples og på resten af kroppen. Indlevelsen fra hende side ville jeg nok sige var en 7/10. Tilgengæld efter vi været blevet færdige, og tiden egentlig var gået, lå vi bare og snakkede i små 20 minutters tid. Og det var nok en af de hyggeligste samtaler jeg har haft. Det virkede ærlig talt som om hun også selv havde lyst, og brug for det. Fordi hun havde kedet sig i guess. Hun fik i hvert fald spurgt ind til en masse personlige ting, og steder hun kunne købe ting hun havde brug for. Hun holder til på et de små velkendte hoteller i byen. Vil da gerne anbefale hende, hvis man bestemt er ude efter en lille sød og ung pige, men GFE er det altså dog ikke helt. Men siger det lige igen, det er ikke hende på profilen. Redigeret 14. Februar, 2024 af Crabman 6 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BLUC2720 65 Skrevet 14. Februar, 2024 Bag sig gemmer Jenny som var på Amager for en måneds tid siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 14. Februar, 2024 BLUC2720 skrev, for 34 minutter siden: Bag sig gemmer Jenny som var på Amager for en måneds tid siden. Kan ikke huske at have set hendes profil selv, men hvis andre kan og kan bruge det du skriver så siger jeg pænt tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hughie 21 Skrevet 15. Februar, 2024 BLUC2720 skrev, for 20 timer siden: Bag sig gemmer Jenny som var på Amager for en måneds tid siden. Snakker vi Jenny, som tidligere delte profil med Molly og lignende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guffel 161 Skrevet 15. Februar, 2024 Hende her? https://nympho.dk/n7983/2833/sweet-jenny-holiday/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BLUC2720 65 Skrevet 15. Februar, 2024 Guffel skrev, 1 time siden: Hende her? https://nympho.dk/n7983/2833/sweet-jenny-holiday/ Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 15. Februar, 2024 DaniSuper skrev, 1 time siden: Okay i see Husker dog billederne svagt af hende nu, men de var vidst redigeret en del så. Hun var stadig derimod en smuk pige da jeg så hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Feet Don’t Fail Me Now Skrevet 15. Februar, 2024 Ærgerligt at alt koster ekstra hos hende. 30 min med superfransk og kys koster 1.600kr. Det kan man finde smukke og lækre kvinder, der gør for 800-1.200kr. uden at lede længe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 16. Februar, 2024 @Feet Don’t Fail Me Now kys var inkluderet da jeg var der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg